Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #1 Skrevet 25. februar 2012 Hvor lang reisevei har dere til jobben hver vei? Her bruker jeg 2 timer med buss en vei til jobben, så har 4 timers resievei hver dag. Synes det er mange timer, men er verdt det når jeg trives så godt i jobben.
Gjest AnneS Skrevet 25. februar 2012 #2 Skrevet 25. februar 2012 Jeg kjører 10-15 min med bil hver vei Og folk skjønner ikke at jeg gidder å bo "så langt" unna sentrum i bygda. hehe.
☆☆☆ Skrevet 25. februar 2012 #3 Skrevet 25. februar 2012 25-30 minutt til fots, litt mer hjem (bakke nesten hele veien). Et par minutter med bil. Buss går ca en time etter at jeg skulle vært på jobb, men hadde ikke brukt den uansett.
Gjest Sekretøsa Skrevet 25. februar 2012 #4 Skrevet 25. februar 2012 20 min en vanlig morgen. Går ann å kjøre på 10 min om det feks er vinterferie, og alle lysene er grønne:) mannen har 50 minutter en vei
Glajenta ♥ Skrevet 25. februar 2012 #5 Skrevet 25. februar 2012 Jeg bruker vel ca 5 min med bil til jobb. Luksus! Har hatt lenger vei før, derfor er jeg evig takknemlig nå for å slippe å bruke noe tid i det hele tatt for å komme meg til og fra jobb!
lille-my-april Skrevet 25. februar 2012 #6 Skrevet 25. februar 2012 15-20 min hver vei med bil. Helt ok. Men ville ikke hatt lenger reisevei i alle fall.
Gjest Løvemusene Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Jeg har 5 min hver vei med bil, og kjører mot trafikken, så står omtrent aldri stille. Superfornøyd! Reiser hjemmefra fem på åtte, hjemme fem over fire De som bruker 4 timer av dagen sin til å komme seg frem og tilbake på jobb, kommer jeg aldri til å forstå, uansett hvor glade de er i jobben sin. Det er 4 timer ut fra fritiden som blir borte og ikke får man betalt for den tiden vanligvis. Men folk er heldigvis forskjellige, bra det er noen som er mer tolmodige enn meg! Jobber du 8 timer hi? 12 timer av dagen din forsvinner pga jobb?
Tidsbadekaret Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Jeg bruker 20-30min med bil eller ca.40 min på sykkel. Jeg kan tåle litt lengre reisetid, men ikke mye. 2timer hver vei ville jeg ikke vurdert engang. For meg er reisetid viktig og ved eventuell bytte av jobb vil lik eller kortere reisetid være et av kriteriene.
Ilenna Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Jeg bruker ca 45 min hver vei med bil. Jobber fra 8,5 t til litt over 10 t på hver vakt og jeg synes det blir for mye og slitsomt. Jeg bytter heldigvis arb.sted etterhvert så da får jeg 25 min med bil hver vei og vanlig 8 t dag
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Jeg bruker ca.55 min til jobb og ca. 45 - 50 min hjem. Må ta buss og gå. Dette er du uten henting og levering i bhg og sfo.
Gjest overlord Skrevet 25. februar 2012 #11 Skrevet 25. februar 2012 15 min til fots. 2 min med bil. Svært bevisst prioritering.
Niau82, ♥mars12♥ Skrevet 25. februar 2012 #12 Skrevet 25. februar 2012 6 km, tar ca 6-8 minutter å kjøre.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #13 Skrevet 25. februar 2012 Jeg jobber 8 timer ja. Drar hjemmefra kl 06 og er hjemme igjen 18:30. Her vi bor så er det umulig å få seg jobb så jeg må pendle eller flytte. Og flytte er ikke aktuellt. Ja bruker mye tid på det, men heller det enn å sitte arbeidsledig.
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #14 Skrevet 25. februar 2012 Har du små barn? Hvordan får du tid til dem?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #15 Skrevet 25. februar 2012 6min på en god dag uten noe trafikk. 10-15min om det er rush og mye trafikk. Må bruke bil. Buss hadde tatt 30min. I den gamle jobben hadde jeg en reisevei på 3timer hver vei med buss, det var ikke noe særlig. Likte jobben, men reiseveien ødela alt.
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #16 Skrevet 25. februar 2012 Ja jeg har 2 små barn. Ser de lite i hverdagen, men har ca 2 timer med de på kvelden før de legger seg. Bruker helger og ferier godt. Barna er hjemme sammen med pappan sin hver dag.
Gjest Husfrua Skrevet 25. februar 2012 #19 Skrevet 25. februar 2012 to sekunder:-)jobben er i kjelleren:-)deilig:-)
Darwina Skrevet 25. februar 2012 #20 Skrevet 25. februar 2012 20 min med bil og 1 t ca med buss. Pga mitt yrke kunne jeg ikke tenkt med å jobbe i hjembygda og syns ikke 20 min er så galt,kjører sammen med mann så da har vi litt kvalitetstid i bilen:)
Mandalas Skrevet 25. februar 2012 #21 Skrevet 25. februar 2012 10-15 min med bil. Men om en uke bytter jeg jobb til en jobb i sentrum. Og da begynner jeg å gå istedet for å kjøre rundt etter parkering i smågatene. Så da antar jeg det blir rundt 35-40 min å gå.
Gjest Hercule Poirot Skrevet 25. februar 2012 #22 Skrevet 25. februar 2012 Ca 30 minutter, inkl levering/henting av barn. Heldigvis reservert p-plass på jobben, ellers ville det tatt en del lengre tid, ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå