Gå til innhold

Barselgave til ei med to tette barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man? Gutt nr.2 dette så hun har jo omtrent alt av utstyr og klær fra før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også to tette gutter, og jeg syns det var så koselig med barselgavene til nr to. Ikke minst fordi vi ikke fikk så mange. Jeg hadde iallefall lyst til å kle på den nye babyen nye, deilige, myke babyklær, spesielt nattøy og bodyer som gjerne var utvasket siden sist.

Men jeg hadde satt pris på alt mulig (siden alt er er så kjempestas med den første)

Skrevet

Det er alltid kjekt med noe nytt. Spesielt ull og "bruksplagg" er det kjekt å ha litt nytt av.

Skrevet

om du kjøpte/lagde noe til 1. mann, ville jeg kjøpt/lagd det samme (men i en annen farge eller noe) til nr. 2. Jeg synes det er så fint når det er litt gjennomtenkt :)

Har f.eks fått to babypledd i ull, helt lik, men i forskjellige farger til de to gutta mine

Skrevet

Jeg fikk to tette, Med nr 1 måtte jeg dele ut 70 takkekort, med nr 2, 23 stk :P

Så veldig koselig å få gave selv om han har barn fra før.

Nå skal jeg snart få en gutt til, kan jo ikke bruke no av det jeg har fra før, gammelt og slitt. Så håper på litt gaver ;)

Spiller ingen rolle, hun kan jo bytte om hun vil :)

Men også koselig å gi noe til mor, at blad, litt sjokolade eller noe annet kos :)

Skrevet

Hva med å kjøpe en bok eller lignende, som barnet kan ha når det blir større? Det har jeg gjort flere ganger :)

Skrevet

Jeg kjøpte en masse stelleprodukterpå vitusapoteket. (De har også nettbutikk) Når man handler over 300 får man med en fin babytoalettmappe.

Putta masse stæsj oppi den og ga den.

Kremer, kluter, salver, babysjampo osv.

Ofte tilbud på vitusapoteket på nett også, så da får man jo mye for pengene.

Dette var til ei som hadde fått gutt nr.3, og stelleprodukter kommer jo alltid godt med!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...