Gå til innhold

Kan man sykle når man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 28 uker på vei og her jeg bor er det rene våren. Jeg blir så utrolig rastløs og har lyst til å bevege på meg og bekkenløsninga hindrer meg i å gjøre mye som jeg har lyst til. Kan jeg sykle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja det er jeg ganske sikker på at du kan. min sykkelinstruktør på treningssenteret er rimelig høygravid og ho sykler som bare rakker`n

Skrevet

Jippi! Jeg skal ligge unna de mest trafikkerte veiene så da satser jeg på at jeg ikke faller :) Da håper jeg været holder seg til i morgen for da har jeg tid til å sykle litt!

HI

Skrevet

Jeg hadde ikke bil da jeg var gravid og syklet til jobb og når jeg skulle handle. Da jeg var tre mnd på vei var det glatt og jeg skled og falt av sykkelen. Det skremte meg litt, men fortsatte likevel å sykle ;)

Jeg syklet til jeg fikk ganske stor mage, da sluttet jeg fordi jeg merket at balansen ikke helt var som før hehe. Var redd for å falle igjen.

Jeg ville nok ikke syklet med kulemage på vinteren. Stormage fikk jeg først på våren, fødte i juli.

Men du ser det jo an selv.. du sykler ikke hvis du føler det utrygt. God tur :)

Skrevet

Takk for svar :) Jeg blir så usikker da samboeren mener at det er noe jeg absolutt ikke burde gjøre, men sist jeg var gravid og hadde termin i februar så fikk jeg ikke lov til å ake heller.. Hehe

Jeg må jo bare prøve meg fram og føler jeg meg trygg så kommer jeg til å sykle så lenge jeg orker :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...