Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Min ellers intelligente mann er evneveik i forhold til å ha en samtale! Jeg blir gal av det! Kommunikasjonen er på topp når det skal gis beskjeder eller lignende, men å faktisk ha en samtale der man diskuterer et eller annet man har lest eller engasjert seg i- der stopper alt! Er alle menn slik, i varierende grad??
Gjest Jenta til Henrik Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 (endret) JAAA!! Det finnes menn som kan prate.. "Min" skal prate og prate, han prater meg nesten ihjel innimellom. Har tenkt tanken at nå skjønner jeg at menn mener damer gnåler... hehe.. MEN, nå nå skal det sies at hans måte å krangle på er mye mer produktiv enn min. Jeg eksploderer på sekundet, men er rolig etter 5 minutter. Han er rolig og avbalansert, og skal dele opp problemene og snakke ut om alt. Jeg holder på å bli sprø innimellom, men når alt kommer til alt så har jeg lært mye. Vi kan godt krangle, men det er måten kranglen blir avsluttet på som er avgjørende. Vi går aldri i sinne, og vi løser problemene og snakker ut. Så jeg må vel prise meg lykkelig for at han holder meg på jorda. Han har en også en unik evne til å få meg til å spore av om han merker det er i ferd med å rakne for meg. Da slenger han gjerne en humoristisk kommentar om noe helt annet, og jeg detter helt ut Vi kan ha litt kommunikasjonssvikt innimellom, men vi kan skravle og skravle om alt og ingenting i timevis. Vi går aldri tomme for temaer, og selv om vi er litt forskjellige så er det bare lærerikt. Endret 24. februar 2012 av Jenta til Henrik
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Jada, de finnes, de tilhører den mer intelligente delen av verdens befolkning, og har nok det som trengs både av IQ og EQ, interesser og et stabilt testosteron-nivå. Ut fra en del innlegg her inne så er det mye som tyder på at disse mennene finner seg kvinnfolk med like høy IQ og med interessante interesser, og som samtaler med mennene sine isteden for å sitte her inne og sladre og klage dagen lang.
Gjest Antarctica Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Min kan snakke, og det er hallelujastemning i heimen etter at jeg ble kjent med ham. Etter noen år med først en taus mann og så med en løgnaktig en, er det deilig å ha et menneske i hus som faktisk er en partner. I ordets rette forstand - one who takes part.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå