Gå til innhold

Når kom magen da dere ventet barn nr 3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med første mann fikk jeg ikke mage før jeg var i uke 22 ca, 2. mann kom magen i uke 18. Lurer på når magen kommer denne gang, da vi har lyst til å holde det hemmelig så lenge som mulig. Noen som vill dele erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I uke 18 kunne jeg enda skjule det, men samtidig, om jeg tok en tettsittende topp på skjønte alle det. :)

Skrevet

Jeg venter nummer tre og her kom jammen magen veldig tidlig.

Når jeg var tre mnd på vei, vistes det godt.

Nå er jeg 17 uker og har fått en god kul.

Skal sies at det er nummer tre på fire og et halvt år. Ble gravid før minste var året.

Men er lav og magen har kommet ganske raskt med de andre også.

:-)

Skrevet

Den tror jeg er på god vei til å komme frem nå,er kun 9uker...og buksene er ubehagelig å ha på seg :(

Skrevet

Hehe, jeg tror jeg hoppet inn i mammabuksene i uke 6-7 med nr 3... Men vi hadde 3 aborter på rappen før vi ble på vei med denne, så hadde allerede hatt over et halvt svangerskap de siste 6-7 mnd... Men nå er jeg 34 uker og ikke større enn med 1. og 2. barnet! Lykke til og kos deg :-)

Skrevet

Denne gangen begynte det å bli virkelig synelig rett etter ordinær ul i uke 19.

Skrevet

Det husker jeg faktisk ikke helt, men sent med alle tre. Så ingen forskjell her i gården ;)

Skrevet

er snart 9 uker og eg har hatt en liten bul lenge :) en liten kul over skambeinet :) er mitt 3 barn :)

Skrevet

Her kom den VELDIG tidlig! Er 14-15 uker på vei nå, og følte at den kom mer eller mindre med en gang, men må sies at magen fortsatt var en ganske stor deig etter forrige man som fortsatt ikke er ett år ;-)

Så tre barn på under fire år setter sine spor....., men sånn skal det vel være ;-)

Skrevet

Jeg er 13 uker på vei i dag med nummer 3 og har allerede en synlig liten kul :) Den vises fortere og fortere for hver gang hos meg :)

Skrevet

Fikk mage i 5 mnd med nr 1 - og etter få uker med nr2. Trodde derfor jeg skulle bli hval ved befruktning med nr3, men magen kom først i uke 13 denne gangen. Men var bedre trent nå enn med nr 1 og 2.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...