Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har ikke helt skjønt hvorfor hun i det hele tatt er kjent? Hun kan jo overhodet ikke synge. Og videoene hennes ser litt sånn parodi ut, prøver hun å se litt drag queen ut? Er det med vilje? Er hele gimmicken hennes litt sånn pop parodi for humor? Eller? Det går jo ikke ann å høre på det bråket der? Så viden til den siste låta hennes, hvis en kan kalle den det...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg er ingen stor fan av musikken eller stilen hennes, men jeg syns hun er forbanna tøff som gjør sin egen greie, som driter i hva andre måtte mene, som kjører sin egen stil, som lager sin egen musikk, som produserer og gud vet hva annet den dama ikke gjør. All respekt til henne og jeg kan godt skjønne at mange liker henne og at musikken selger.
Gjest Antarctica Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Huff, nei, jeg har det som HI. Dvs jeg har ikke sett videoene hennes, det ville jeg aldri i livet orke. Hun er rett og slett en ganske svak sanger, og innholdet i låtene er for privat og pubertalt til at det har noen appell til meg.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Jeg er ingen stor fan av musikken eller stilen hennes, men jeg syns hun er forbanna tøff som gjør sin egen greie, som driter i hva andre måtte mene, som kjører sin egen stil, som lager sin egen musikk, som produserer og gud vet hva annet den dama ikke gjør. All respekt til henne og jeg kan godt skjønne at mange liker henne og at musikken selger. Mulig at hun gjør alt selv, inkludert å kjøpe albumene og høre på dem, for det kan umulig være annet publikum enn henne selv, grøss og gru.
Isola&Lille+julegave Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Hun har jo dødskul stemme! Syns hun er rå hele dama!
Pigalopp:-) Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Jeg syns også hun er rå! Liker stemmen hennes, klærne, sangene, og så TØR hun gjØre det hun VIL. Flott dame! :-) SkjØnner ikke at noen kan kalle henne en svak sanger.... (Og jeg er faktisk en dame på snart 40 så jeg liker henne uavhengig av puppene ;-))
Gjest Antarctica Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Jeg er også en dame på 40, og har dessuten musikkutdannelse. Kan nok ikke gi deg rett i at hun synger godt. Har elever på 15 år som synger bedre enn henne. De fleste av dem, faktisk. Men det betyr ikke at man ikke kan nyte musikken. Bob Dylan synger jo også jævlig, og mange kjøpte jo platene hans i sin tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå