mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hvordan var fødsel nr 3? Mange sir at nr 3 kan vær en luring og verre enn de 2 første. Og vet at det er forskjell fra person til person, men bare lurer litt
SuperMoM <3 Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Beste fødselen,selv om det var tvillinger Hadde ikke vondt før de tok vannet. Da hadde jeg 5cm,og det gikk i overkant av en time så var jeg ferdig
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 24. februar 2012 Håper på samme opplevelse som deg da Har hatt 2 fine fødsler fra før, men blir litt bekymra når noen forteller at nr 3 kan bli mye verre :/ Men nå er det ikke lenge siden jeg har født da (under 2 år) så håper på det beste!
blomst4 Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Min 3 fødsel var helt klart den tøffeste. Rask fødsel på 3 timer, men uten "pauser" Venter nå mitt fjerde barn, og håper det blir er som nr 1 og 2:)
mamma til 3 gullunger<3 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2012 min fødsel nr 2 va rask og kjente nesten ikke riene! akkurat som jeg hadde kynner og etter litt pressing va hun ute. Håper denne fødselen blir som den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå