Gå til innhold

Magen


<3Mamma til 3 <3

Anbefalte innlegg

Hei:) er i dag 11+5 og har fått svær mage allerede. Dette blir mitt 3. Barn så det kan jo ha noe å si :) den minste er bare 17 mnd så det kan jo også ha noe med saken at livmoren nesten nettopp har vært stor?

Ikke vet jeg ihvertfall, ser ut som en 30 ukers her jeg ligger på sofaen :)

Føler meg helt stappa Hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har til tider sett ut som om jeg har vært godt over halvveis her :P Det er vel hormoner som også spiller inn på magen ellers. Den skikkelige babymagen kommer vel tidsnok, den også? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er førstegangs, 10+3, og idag kjøpte jeg min første MAMMABUKSE!! Ble rett og slett for slitsomt å ha på vanlige bukser. Men hjelpes, hvordan kommer jeg til å se ut tilslutt??

 

Før jeg ble gravid veide jeg ca.56, med flat mage.. Dette er skikkelig overgang. Og skikkelig tydelig for omverdnen!! Måtte kjøpe noen store topper også, vil jo ikke at alle skal se det enda :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 6+2 og mange som har sett det allerede.... Opp 1,5 kilo! Var akkurat samme forrige gang... Hadde gått opp 10 kilo på UL i uke 18, og endte opp med 19. Gikk kjapt av igjen da, men satser på færre kilo denne gangen.... Men... Lover ikke bra.....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide godt over 30 kg sist jeg..

så har kjempet med vekta siden jeg ble gravid igjenn, har ikke gått opp noen kg enda heldigvis,

men har en liten babymage allerede ja.

er 11+2 i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Merker at buksene begynner å stramme foran, så er nok ikke lenge til jeg må gå over til mammabukser... men har ikke gått opp noe i følge vekta.. er 11+5 idag.. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er på god vei, spesielt om ettermiddagen/kvelden, men kan ha buksene mine litt til.......lagt på meg 6-7 kg jeg, æsj! Men har vært litt jo-jo vekt siste årene så tror ikke noen tenker over det....

Blir 3. på meg og, men yngste jenten min blir snart 9, så det er jo en stund siden :)

Regner med å måtte dele nyheten på jobb neste uke....er 13 uker på vei, så det må vel være greit........har likt å holde det for meg selv jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...