Gå til innhold

Tooji er faktisk neste lit FOR pen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skremmende egentlig, han er nesten så pen at han ikke er kjekk engang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei...ikke enig. Synes ikke han er kjekk.

Men veltalende - absolutt. Og intelligent.

Skrevet

Søt gutt med et utrolig vinnende vesen. Han fremstår som god og intelligent.

Skrevet

Har han kommet ut av skapet?

Skrevet

Jeg fulgte bare halveis med på intervjuet... men hva i all verden var dette babbelet om moras bryllupsnatt???

Skrevet

Har han kommet ut av skapet?

Har du? Jeg har ikke offentlig proklamert at jeg er hetero. Må jeg det? Er det slike ting som er viktig og som alle må gjøre?

Skrevet

Han er ikke kjekk, men han er for strøken i ansiktet og på håret ja. Ser mest ut som en Barbiedukke, noe som for meg ikke er positivt.

Skrevet

Jeg har offentlig proklamert at jeg er hetero, ja. Har ikke du? Rimelig spesielt...

Skrevet

Jeg har offentlig proklamert at jeg er hetero, ja. Har ikke du? Rimelig spesielt...

Har du? Shit! Da har jeg driti på draget, IGJEN! Skriver det på Facebook, Twitter og en lengre offentliggjøring til lokalavisen + en poster til å henge på tavla i lokalbutikken nå. Jeg gjør det nå. Æresord!

Skrevet

Jeg synes ikke han er hverken pen eller kjekk jeg. Han er bare snål. Stygge og for mange tenner. Også var han jo dum som et brød...

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg reagerte også på det der om morens bryllupsnatt. Det er IKKE morsomt at en 15-årig, tvangsgiftet ungjente fra Iran blir livredd når gubben vil ha ekteskapelig omgang. Det var bare trist.

Skrevet

Har kun sett han på et bilde på nettet, men syntes han var veldig lik hun Aylar Lie.

Skrevet

Pen? hehehe... jaja, smaken er som baken.

Nei, ikke pen, ikke smart. Og sier mye rart om yrket sitt, og hverdagen der. Stakkars hans "pasienter". Var det ikke det han kalte dem? BRUKERE, heter det.

Men så er han jo bare en unge, da......

Skrevet

Oh..her var det mye negativitet!

Regner med dere er flotte slanke glansbilder selv og at dere alltid tenker dere nøye om før Skavlan stiller dere spørsmål.

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg sitter i alle fall ikke og fniser over at mora mi skulle voldtas som femtenåring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...