Gå til innhold

Høstbaby i Asker/Bærum?


charnelle

Anbefalte innlegg

Her var det mange fra Bærum ja :)

Jeg er selv fra Stabekk og venter min første 16-17 November :)

23 år :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen problem for min del, heller, å møtes tirsdagen.

 

Som nyinnflyttet har jeg ikke noen gode forslag til sted, kan ikke en av dere andre komme med et godt forslag og sette opp treffet i den kalenderen?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med et sted som har uteservering om været tillater det? Baracoa eller Egon? Har ikke forsøkt noen av stedene, mulig det er noen andre hyggeligere steder også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at det passer dagen før. Jeg er ikke så kjent i sandvika, men begge stedene høres greit ut for meg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sted spiller ingen rolle for meg heller. Flyttet til Haslum for et år siden, men er ikke veldig bevandret i Sandvikas spisesteder. :)

 

Datoen blir da 5. juni. Tidspunkt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste på nettsiden til Baracoa at det er quiz kokken 19 på tirsdager, men da får vi satse på finvær så vi kan skravle ut. Bestiller du bord, Moyomoyo?

 

Jeg er med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quiz, der har du en alternativ icebreaker:-) Jeg bestiller bord, men venter litt så kanskje flere bekrefter at de kommer og jeg ser omtrent hvor mange vi blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter mitt første barn i midten av september. Akkurat flyttet hit til Bærum og blir gjerne med på treff!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin 6 november. Har en jente på 17 mnd fra før. Vi bor på Haslum. Jeg vil veldig gjerne bli kjent med dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bord er bestilt. Satset på at karrion og Annebolle også kommer, og rundet opp til 8 personer. Baracoa i Sandvika kl. 19, tirsdag 5. juni. Om flere vil melde seg på kan bestillingen sikkert justeres.

 

Har positive erfaringer med slike mammatreff fra tidligere, så gleder meg, jeg også:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg er nyinnflyttet til Asker og er 3.gangs. Vil gjerne være med på treff i Sandvika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere får det hyggelig! Fint om dere legger ut neste treff, så vi andre kan slenge oss på:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaMathea

Håper dere får det hyggelig! Fint om dere legger ut neste treff, så vi andre kan slenge oss på:-)

 

Enig her! Jeg kan ikke denne runden, men kikker etter om dere avtaler nye treff her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Værmeldingen sier 16 c og regn på tirsdag:/

Regner med at alle er enige at vi da kjører innebord?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne vil vel være mest komfortabelt, ja:-) Nå fikk jeg forståelsen av at inne er det full quizaktivitet fra sju ("Hvis dere ikke skal være med på quizen får dere et bord ute"). Jeg bestiller gjerne på Egon, om ikke det er noen andre forslag? Jeg har ikke den helt store oversikten over alternativene i Sandvika.

 

Og til kattungen, så hyggelig at vi er flere blivende trebarnsmødre i Asker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inne vil vel være mest komfortabelt, ja:-) Nå fikk jeg forståelsen av at inne er det full quizaktivitet fra sju ("Hvis dere ikke skal være med på quizen får dere et bord ute"). Jeg bestiller gjerne på Egon, om ikke det er noen andre forslag? Jeg har ikke den helt store oversikten over alternativene i Sandvika.

 

Og til kattungen, så hyggelig at vi er flere blivende trebarnsmødre i Asker!

Egon er helt supert! Quiz er kanskje ikke helt vår greie og utebord i regn er det kun røykere som gidder. Og det er vel heller ikke noe problem å finne gjengen, alle har jo kul på magen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reserverer bordet på BIM, så kan vi se etter det om de pleier skrive det på reservasjonskortene der. Jeg ser i grunnen mer ut som jeg lever litt for godt, enn gravid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...