Gå til innhold

Høstbaby i Asker/Bærum?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Bord er bestilt. Satset på at karrion og Annebolle også kommer, og rundet opp til 8 personer. Baracoa i Sandvika kl. 19, tirsdag 5. juni. Om flere vil melde seg på kan bestillingen sikkert justeres.

Har positive erfaringer med slike mammatreff fra tidligere, så gleder meg, jeg også:-)

Inne vil vel være mest komfortabelt, ja:-) Nå fikk jeg forståelsen av at inne er det full quizaktivitet fra sju ("Hvis dere ikke skal være med på quizen får dere et bord ute"). Jeg bestiller gjerne på Egon, om ikke det er noen andre forslag? Jeg har ikke den helt store oversikten over alternativene i Sandvika.

Og til kattungen, så hyggelig at vi er flere blivende trebarnsmødre i Asker!

Inne vil vel være mest komfortabelt, ja:-) Nå fikk jeg forståelsen av at inne er det full quizaktivitet fra sju ("Hvis dere ikke skal være med på quizen får dere et bord ute"). Jeg bestiller gjerne på Egon, om ikke det er noen andre forslag? Jeg har ikke den helt store oversikten over alternativene i Sandvika.

Og til kattungen, så hyggelig at vi er flere blivende trebarnsmødre i Asker!

Egon er helt supert! Quiz er kanskje ikke helt vår greie og utebord i regn er det kun røykere som gidder. Og det er vel heller ikke noe problem å finne gjengen, alle har jo kul på magen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...