Gå til innhold

Vet mannen din hva du veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forteller han det støtt og stadig, men om du spør han så kan jeg ikke forestille meg at han husker det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Ja det ve han vi snakker om det en del for tiden, for han går ned i vekt på potetgull dietten og jeg går opp på vanlig mat dietten..

Hehe potetgulldiett? Hadde passet meg som ELSKER potetgull :P Fortell!

Den går it på å spise nøyaktig hva man vil når man vil, kjeks og potetgull inntas hver dag! Han drikker masse te ved siden av og han går ned i vekt!!! Dummen! Han vil gjene litt opp i vekt han fikk panikk da han plutselig hadde gått ned en str i bukser.. Er litt misunnelig, eller veldig ...

Skrevet

Ja det ve han vi snakker om det en del for tiden, for han går ned i vekt på potetgull dietten og jeg går opp på vanlig mat dietten..

Skrev ikke du nylig her at du har kjøpt leilighet alene? Men du har samboer/mann?

Skrevet

Ja det vet han, og det gjør meg ingenting :-)

Gjest Antarctica
Skrevet

Ingen vet hva jeg veier, ikke jeg sjæl en gang! Jeg veier meg nesten aldri. Jeg bare prøver buksene på og ser om de fortsatt passer ;-)

Skrevet

Ja, det er fordi jeg veier meg hver uke og kan heldigvis juble over vektnedgang. Da kommer jeg smilende ut i stua og forteller det :-) Har tatt av 23 kg på ett år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...