Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #26 Skrevet 24. februar 2012 Jeg forteller han det støtt og stadig, men om du spør han så kan jeg ikke forestille meg at han husker det.
Gjest Juliea+gullet07.03.11 Skrevet 24. februar 2012 #27 Skrevet 24. februar 2012 Ja det ve han vi snakker om det en del for tiden, for han går ned i vekt på potetgull dietten og jeg går opp på vanlig mat dietten.. Hehe potetgulldiett? Hadde passet meg som ELSKER potetgull Fortell! Den går it på å spise nøyaktig hva man vil når man vil, kjeks og potetgull inntas hver dag! Han drikker masse te ved siden av og han går ned i vekt!!! Dummen! Han vil gjene litt opp i vekt han fikk panikk da han plutselig hadde gått ned en str i bukser.. Er litt misunnelig, eller veldig ...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #28 Skrevet 24. februar 2012 Ja det ve han vi snakker om det en del for tiden, for han går ned i vekt på potetgull dietten og jeg går opp på vanlig mat dietten.. Skrev ikke du nylig her at du har kjøpt leilighet alene? Men du har samboer/mann?
salt_fisk Skrevet 24. februar 2012 #29 Skrevet 24. februar 2012 Ja det vet han, og det gjør meg ingenting :-)
Gjest Antarctica Skrevet 24. februar 2012 #31 Skrevet 24. februar 2012 Ingen vet hva jeg veier, ikke jeg sjæl en gang! Jeg veier meg nesten aldri. Jeg bare prøver buksene på og ser om de fortsatt passer ;-)
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #32 Skrevet 25. februar 2012 Ja, det er fordi jeg veier meg hver uke og kan heldigvis juble over vektnedgang. Da kommer jeg smilende ut i stua og forteller det :-) Har tatt av 23 kg på ett år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå