Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Hva gjør du for å slanke deg? Hvilken kur/diett går du på og hvor lenge har du gått på den? Funker det ? Hva spiser du, og hva spiser du ikke? Trener du ? Hvor mye veide du når du startet og hvor mye veier du nå? Hva er målet?
Gjest AnneS Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg har gått på Grete Roede, funket veldig bra!! Begynte høsten 2010. Da var jeg 100 kg, 10,5 mnd etterpå var jeg 70 kg Spiste vanlig mat, også snop i helgene. Spiste hvert 3-4 time, små måltider og ofte Trente så og si hver dag, gåtur på ca en time. Nå er målet mitt å holde meg der jeg er til evig tid Anbefales virkelig på det sterkeste, for dette er en livsstilsforandring, ikke en kur. Jeg spiste akkurat det samme som familien, og som sagt omtrent det jeg ville
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå