Gå til innhold

Inspirert - Hvor går din intimgrense?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dere komfortable med å gjøre av personlig hygiene og andre kroppslige funksjoner foran partneren din?

Jeg holder do-besøk, tarmgass, barbering, kviseklemming og negleklipping for meg selv. Er vi på hyttetur eller andre plasser det ikke er dusjmuligheter, holder jeg kroppsvasken for meg selv også :)

Litt mystikk bør man ha i et forhold:)

Videoannonse
Annonse
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

Jeg har bodd med samboeren min i 4,5 år nå, vært sammen i 5,5. Jeg er enda der du er. Litt mystikk i forholdet syns jeg er greit, jeg ville for øvrig ikke gjort noen av de tingene du nevner foran ei venninne heller.

Et lite unntak ang den barberingen da, jeg klarer å barbere leggene og under armene, men det er hvis det er superstress og alle må bruke badet samtidig. Men huttetua nekter jeg å barbere forran samboer.

Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3
Skrevet

oi..litt trykkleifer..jæjæ. Det er fræddan!

Skrevet

Har vært sammen med mannen min i 14 år jeg, og han har vært med meg gjennom tre vaginale fødsler og et keisersnitt.

Men det kunne aldri falle meg inn å hverken tisse eller bæsje foran han, jeg liker best å dusje alene også jeg selv om jeg kan dusje med han på badet altså.

Vi pusser tenner i samme rom, men jeg barberer meg ikke foran han, jeg promper heller ikke foran han ;)

Skrevet

Jeg kan godt tisse med han i rommet, men ikke nr2, enda vi har vært sammen i 7 år.. Og alt som har med mensen og utflod og slikt er et ikke-tema!

Er i utgangspunktet ikke særlig fan av å prompe med han tilstede heller, men nå er kroppen så tung og magen så full av luft at jeg ikke orker å gå ut av rommet eller knipe igjen :P

Skrevet

Her gjør vi "nesten" alt foran hverandre,men så er ikke jeg den typen som er så veldig flau heller:)

Skrevet

Her gjør vi "nesten" alt foran hverandre,men så er ikke jeg den typen som er så veldig flau heller:)

Jeg syns egentlig ikke det har noe med å være flau eller ikke, men rett og slett det at noe bør være privat selv i et forhold.

Glemte å si at vi har vært sammen i 20 år og fremdeles holder visse ting for oss selv :)

HI

Skrevet

Synes det er koselig å dusje sammen jeg, man har da begge en kropp den andre elsker (forhåpentligvis), og da er det bare koselig å skrubbe hverandre litt på ryggen innimellom :) Har heller ingenting i mot om han er på badet når jeg skal nr 1. Men badet er mitt og bare mitt når det er nr 2 på gang!

Har vel sluppet en fis eller fem foran samboer, men vi er begge veldig jordnære og gidder ikke skrike opp over noe som i bunn og grunn er helt naturlig. Ikke at jeg går inn for å fise når vi er sammen, men det er ingen krise om det skjer.

Vi har egentlig et ganske avslappet forhold til kroppen og dens funksjoner, så vi tar ting som det kommer og elsker hverandre trass i alle kroppens syndige lyder og lukter.

Skrevet

Jeg har bodd med samboeren min i 4,5 år nå, vært sammen i 5,5. Jeg er enda der du er. Litt mystikk i forholdet syns jeg er greit, jeg ville for øvrig ikke gjort noen av de tingene du nevner foran ei venninne heller.

Et lite unntak ang den barberingen da, jeg klarer å barbere leggene og under armene, men det er hvis det er superstress og alle må bruke badet samtidig. Men huttetua nekter jeg å barbere forran samboer.

Laura kaller vi "huttetua" her inne :)

Skrevet

det eneste jeg IKKE gjør sammen med mannen min er å bæsje, prompe eller veie meg :)

Skrevet

det eneste jeg IKKE gjør sammen med mannen min er å bæsje, prompe eller veie meg :)

Skrevet

Vi har vært sammen i drøye 15 år, og vi har ingen problemer med å hverken bæsje eller prompe når vi er sammen.

Det er ikke sånn at vi oppsøker det, men det har vært tilfeller hvor det har skjedd.

Tror gubben har sett det meste av meg på godt og vondt, av lukter og kroppsvæsker og alt det andre (vært med på en del fødsler) så her bryr vi oss ikke om sånne ting.

Vi har et veldig naturlig forhold til kroppsfunksjoner.

Som sagt vi oppsøker det ikke, men vi gjemmer oss ikke bort heller.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg gjør ikke nr 2, bytter ob eller barberer gamla med han i rommet. utover det er det fritt frem

Skrevet

barn nr 2 på vei og føler meg ikke komfortabel med å verken tisse,bæsje,prompe, barbere meg (hvor som helst), klippe tånegler, skrubbe hud / ansiktsmaske, rengjøre meg etter sex, sette inn tampong eller bind foran ham. Listen fortsetter vel om jeg tenker littt over det men dette kom jeg på i farten.

Mystikken lenge leve!

Skrevet

Hva er mystisk med bæsj, mensblod og promp?

Jeg kunne bæsjet med mannen i samme rom, men ikke tørket meg, he he, men mannen min vil helst slippe å være der. Promper gjør jeg, men igjen, han liker det ikke og gjør det sjelden selv. Intimbarbering liker jeg ikke gjøre foran han, heller ikke sette i tampong. Kan hvis det er mest praktisk sette i bind. Kviser liker jeg heller ikke klemme foran han, men så syns jeg selv kviser er utrolig ekkelt. Dusjer sammen, men jeg liker faktisk ikke så godt å stå naken foran han. Jeg er ganske sjenert for kroppen min, bader feks ikke offenlig pga det, og liker ikke å være tett innpå snarest nakne (liker meg ikke i offentlig dusj), heller ikke at venner eller andre soler seg toppløse ved siden av meg. Jeg liker egentlig kun å se mannen min naken.

Jeg er ikke spesielt mystisk, jeg har bare en masse issues :)

Skrevet

Når jeg skal tisse eller gjør nr 2

Barbering gjør jeg ikke foran han og jeg sminker meg ikke foran han heller.

Skrevet

Alt jeg gjør på badet gjør jeg alene. Liker ikke ha selskap, kroppspleie er privat for min del. Det ble aldri noe tema, vi har ikke så dårlig tid at vi må på badet samtidig.

Vi har vært sammen i 11 år forresten.

Skrevet

Enig med nr 16, ikke spesielt mystisk med noe av dette :)

Her har vi i grunnen et avslappet forhold til kroppen og dens funksjoner, det er jeg vant til hjemmenfra også. Men nr to det gjør jeg alene på do. Det vil si, uten mannen, men bikkja vil helst være med overalt, og det samme med to-åringen til tider....

Tamponger vil jeg også styre med i fred, og det samme med kviser egentlig.

Ellers dusjer vi gjerne sammen, og en sjelden gang har han barbert meg der nede.

Har forresten vært sammen i 13 år, men v har i grunne hatt det sånn hele tida. Ikke noe særlig som har endrer seg de siste 10 i allefall.

Skrevet

Ikke noe problemer med at han er på badet sammen med meg, uansett hva han eller jeg gjør... :-P

Gjør vel alt foran han... :-P

Skrevet

Tiss, bæsj og promp er privat for meg. Fotpleie også, jeg hater å vise andre enn fotterapeuten de flisete hælene mine. Skifte truser og vaske f***a gjør jeg også helst aleine, pga har fått en del mer utflod seinere år og det er IKKE noe jeg deler med andre.

Men når jeg er rein og pen er han hjertelig velkommen til å utøve analsex på meg, det digger vi begge to. Så jeg er ikke helt konsekvent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...