Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Er dette uvanlig? Hører alle venninnene mine med barn som er både yngre og eldre syns det er merkelig at sønnen min aldri har hatt omgangssyke, selv om både jeg og mannen har hatt det 5 ganger hver i løpet av livet hans. Ser ikke noe merkelig med det, noen blir vel bare ikke smitta så lett.. Når hadde deres barn omgangssyke første gang?
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Hun blir snart 2 år og fikk det for første gang for noen uker siden. Da fikk jeg også det og jeg har ikke hatt det siden jeg selv gikk i barneskolen. Håper det blir leeeeeenge til neste gang og dere er heldige som har sluppet unna, så langt
jente___ Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Gutten vår på 3 har aldri hatt det selv om vi har hatt det:)så er ikke uvanlig trur jeg:(
litekreativtbrukernavn Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Er ikke det bare bra da?!
Guttaboys Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Min gutt på snart tre har hatt det én gang. Han bare kastet opp på gulvet to ganger i løpet av noen timer, så var det over. Så ingen langvarig greie. Det er nok ikke uvanlig ikke å ha hatt det heller, men han har da vært snydens heldig ved å slippe unna når smitten har vært i hus hele 10 ganger i hans levetid! Og du og mannen din har vel hatt omgangssyken i overkant ofte?? Ikke spydig ment, altså
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Ungen min har ikke hatt det enda, men hun er bare 2.5 år:) Jeg husker ikke jeg har hatt det mer enn en gang selv heller.
Von Hertelhofen Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Jeg er 30 og har kun hatt det en gang
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå