Gå til innhold

9mnd og omgangssyke

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan han ligge på eget rom i egen seng? Har baby all men vet ikke om det er nok. Han sover jo bare videre. Er engstelig for kvelning....

Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan han ligge på eget rom i egen seng? Har baby all men vet ikke om det er nok. Han sover jo bare videre. Er engstelig for kvelning....

Noen med erfaring?

Jeg er kanskje hysterisk, men jeg tror jeg ville lagt meg på samme rom som ham når jeg skulle sove ihvertfall.

Når min lille hadde omgangssyke for noen uker siden opplevde jeg at han ikke klarte å gråte når han kastet opp, og da var det godt å kunne være der hos ham, jeg hadde ikke hørt det på callen om jeg hadde sovet.

Skrevet

Det ville jeg overhodet ikke vurdert engang. Du sier jo selv at du er bekymret for kvelning... Da er det vel ikke noe å tenke på engang?

Skrevet

Tja, en ting er hva jeg er bekymret for. Da hadde han jo krabber rundt med hjelm her inne. Men det er jo greit å lufte hva andre tenker eller om det er jeg som er overhysterisk... Men da er det ikke det altså? Ved hvilken alder er det ingen fare for kvelning mht oppkast hos barn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...