Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Operert igår. Skrev om det her før jeg skulle operere. Ble 300 ml i hvert bryst. Aner ikke hvordan det vil bli seende ut, for nå ser det bare ut som melkespreng. Blir spennende. Hadde jeg visst hvor vondt det gjorde hadde jeg neppe gjort det igjen. Sikkert like greit at jeg ikke leste noe om inngrepet på forhånd. Dere andre som har brystimplantat: hvor lang tid tar det før det gjør litt mindre vondt? Da tenker jeg på sånn at jeg kan gå en tur eller leke litt med ungene. Jeg er fortsatt sengeliggende.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Skjønner ikke at noen vil gjøre det !!!! Hvis man ikke er helt flat da, og det er det jo veldig få dom er. Men vi er forskjellig
BettyBoob Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Jeg hadde veldig vondt i 1 uke, og bare "vondt" i en uke etter det. Grattis med nye pupper
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Takk for det! Men de sa jo at jeg kunne gå på jobb etter to dager (jobber på kontor). Akkurat nå skjønner jeg ikke at jeg skal greie det:( Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå