Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Siden du spør her.. Enten 38-40uker, eller 12-15.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Det ser ut som en mage mellom 5-6 mnd, men siden du spør så er du sikkert overraskende lite eller overraskende langt på vei
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Tja, jeg tipper at magen er ca.21 år. Vet ikke hvor mange uker det blir
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Tja, jeg tipper at magen er ca.21 år. Vet ikke hvor mange uker det blir Hihih... Takk for komplimentet! HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tipper at du ikke er gravid men at bildet er tatt etter et skikkelig etagilde sist helg.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #10 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tipper at du ikke er gravid men at bildet er tatt etter et skikkelig etagilde sist helg. Hahahahahaha!!! Fantastisk svar! Skulle ønske jeg kunne gi deg rett på den... Heeeey, hvorfor synes du det ser det slik ut? HI
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #12 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tipper at du ikke er gravid men at bildet er tatt etter et skikkelig etagilde sist helg. Hahahahahaha!!! Fantastisk svar! Skulle ønske jeg kunne gi deg rett på den... Heeeey, hvorfor synes du det ser det slik ut? HI Selvfølgelig synes jeg ikke det ser slik ut. Jeg bare synes det er litt meningsløst å skulle tippe på noe og så skal alle liksom sitte og sitre i spenning... si det da, HI, si det da, Hi - dette er jo like spennende som lottotrekninga...
Tabitha Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Tror kanskje den kan være helt opp til 8 måneder på vei, for magen ser litt mindre ut i en svart genser. Og det er visst tale om en slank person.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 Er det ett eller to barn inni der da? Jeg hadde mage på den størrelsen rundt uke 25 tror jeg, men hadde bare ett barn i magen da. Venninnen min som fikk tvillinger var tidlig stor.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #15 Skrevet 24. februar 2012 Jeg tipper at du ikke er gravid men at bildet er tatt etter et skikkelig etagilde sist helg. Hahahahahaha!!! Fantastisk svar! Skulle ønske jeg kunne gi deg rett på den... Heeeey, hvorfor synes du det ser det slik ut? HI Selvfølgelig synes jeg ikke det ser slik ut. Jeg bare synes det er litt meningsløst å skulle tippe på noe og så skal alle liksom sitte og sitre i spenning... si det da, HI, si det da, Hi - dette er jo like spennende som lottotrekninga... Hahaha, jo klart det er!!
Tøssa Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 tjah...folk er jo så forskjellige, jeg så slik ut rundt uke 35/36 så gjetter det
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 24. februar 2012 #17 Skrevet 24. februar 2012 Nei, det var kjedelig. Det kan være alt fra 16 til 36. Si det nå heller.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 24. februar 2012 #18 Skrevet 24. februar 2012 Tror kanskje den kan være helt opp til 8 måneder på vei, for magen ser litt mindre ut i en svart genser. Og det er visst tale om en slank person. Søt du er... Glede en kjedsom mamma en fredagskveld. Nei jeg er ikke spesielt slank vil jeg si, men takk, takk. Bildet lyver kanskje litt? Jeg er 18+4 og det er nr 2, jeg har vært litt bekymret mtp magestørrelsen denne gangen, men baby er så stor som den skal være så da må jeg vel bare bære magen slik som den er!
Lille- MO Skrevet 24. februar 2012 #19 Skrevet 24. februar 2012 åå jeg satt å tenkte 19 hele veien ned til svaret ditt! og ingenting å være bekymret for, synes den magen ser "19 uker på vei" ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå