Gå til innhold

Han er betalende medlem på en datingside:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har problemer i forholdet,men han er veldig klar på at han vil at vi skal ordne opp og at vi skal klare dette,blablabla

Også ser en klassevenninne av meg han inne på sukker.no!!

Jeg måtte jo inn og se,og da ser jeg at han er betalende medlem og har vært pålogget denne uken:(

Jeg har vondt langt inn i sjelen...Har prøvd å ringe han,men han svarer ikke,og nå tenker jo jeg alt mulig rart...

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Finn deg en bedre fyr. Hvis han er på utkikk, regner han seg ikke som i et forhold.

Skrevet

Han er ikke noe å samle på, få han ut av livet ditt!! En som er betalende medlem på en datingside ER utro, hva tror du han gjør der inne? Tenk på alt du ikke vet om....

Skrevet

Det har jeg også vært, mens jeg og mannen var sammen. Vi hadde veldig problemer i forholdet da. Vet det var dumt av meg altså. Møtte en fyr der, som jeg møtte noen ganger, men var Ikke fysisk utro. Slettet profilen etter kort tid, og mannen vet ikke om det. (dette er to år siden nå, vi er fortsatt sammen).

Hadde hørt om nettstedet gjennom venninner og var rett og slett bare nysgjerrig på hva det var for noe og ville "sjekke" markedet litt, trodde ikke det ville holde med mannen...

Skrevet

Skal vi legge ut et agn og teste han litt?

Skrevet

Vi har problemer i forholdet,men han er veldig klar på at han vil at vi skal ordne opp og at vi skal klare dette,blablabla

Jeg måtte jo inn og se,og da ser jeg at han er betalende medlem og har vært pålogget denne uken:(

Jeg har vondt langt inn i sjelen...Har prøvd å ringe han,men han svarer ikke,og nå tenker jo jeg alt mulig rart...

Lag deg en falsk profil på samme siden, og skriv flørtende ting til han, se hva han svarer.

Skrevet

hva er nicket hans der da? Jeg har og nettopp blitt medlem der.

Skrevet

Lag deg en falsk profil på samme siden, og skriv flørtende ting til han, se hva han svarer.

Jeg tok litt annen vri på min - skrev til jentene han chattet med fra hans profil (fikk tak i passordet) for så å slette meldingene fra "sendt". Mon tro han fikk panikk når jentene svarte på meldingene han aldri har sendt :D

Skrevet

Virker som om han holder deg på gress, mens han leter etter en annen.

Skrevet

Er egentlig fristende å ligge ut profilen hans her,men jeg kan ikke gjøre det heller..:/

Jeg har fremdeles ikke snakket med han,men jeg var så stresset at jeg sende en mld til han,men han har ikke svart på den heller.. :(

Så slik skal altså vårt forhold ende etter 3 år:(

HI

Skrevet

kjenner til den følelsen noe så veldig. Jeg endte opp med å dumpe hele fyren for jeg kunne ikke stole på han og det gjorde at selvtillitten min gikk så ned. Spurte han rett ut om det og og han blånekta..jeg visste at han hadde vært på...da han endelig innrømmet det så sa han bare til meg at jeg har betalt for det da må jeg jo være der og....

da pakket jeg tingene hans og aldri sett han igjen..

Skrevet (endret)

kjenner til den følelsen noe så veldig. Jeg endte opp med å dumpe hele fyren for jeg kunne ikke stole på han og det gjorde at selvtillitten min gikk så ned. Spurte han rett ut om det og og han blånekta..jeg visste at han hadde vært på...da han endelig innrømmet det så sa han bare til meg at jeg har betalt for det da må jeg jo være der og....

da pakket jeg tingene hans og aldri sett han igjen..

mannfolk sier nå jeg.

Endret av Silje1989
Skrevet

opplevd det samme selv...rett og slett pinlig spørr du meg når venninna til mamma oppdaget det.... men jeg kom meg vekk fra han heldigvis :)

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Syns du skal legge ut kallenavnet hans her, jeg. Så kan vi damene gå inn på sukker og fortelle ham hvor skapet skal stå ;) han vil sikkert begynne å lure når han plutselig får mange treff på profilen hans, men alle skjeller han ut.. hihi

Skrevet

Det har jeg også vært, mens jeg og mannen var sammen. Vi hadde veldig problemer i forholdet da. Vet det var dumt av meg altså. Møtte en fyr der, som jeg møtte noen ganger, men var Ikke fysisk utro. Slettet profilen etter kort tid, og mannen vet ikke om det. (dette er to år siden nå, vi er fortsatt sammen).

Hadde hørt om nettstedet gjennom venninner og var rett og slett bare nysgjerrig på hva det var for noe og ville "sjekke" markedet litt, trodde ikke det ville holde med mannen...

Selvom du ikke var utro fysisk så lekte du i hvertfall med tanken. Lite snev med respekt om du prøver å finne deg et mannebein allerede før du trodde dere skulle gå fra hverandre.

Hva gjør du hvis han finner det ut i dag?

RART at ingen reagerer når en dame har gjort det men det er korsfesting når en kar gjør det no...

Syns ikke det er riktig uansett!

Til deg HI;

Håper du får no vettugt ut att han. Det e itj moro å sitt slik å lur...

Skrevet

Sjarmerende fyr. Hva skal du med ham, sa du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...