Gå til innhold

Spontanabort i desember, gravid på nytt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som har mistet og blitt gravid på nytt, OG at det har gått bra? Er så spent 4+2. Mistet sist 7+3.

Har et barn på 4år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg mistet i mai, var 10+2. Ble så gravid igjen i juli og er nå 32 uker på vei :) Lykke til videre, det går høyst sannsynlig bra! :)

Skrevet

Jeg mistet i september og var gravid igjen i oktober og er 24+4 i dag, så dette kan godt gå bra;) Masse lykke til!!

Skrevet

Jeg mistet i januar i fjor 13uker på vei, ble gravid igjen og er nå 41 uker (1 uke over termin) og alt står bra til:) Venter bare på at han skal bestemme seg for å komme ut.

Skrevet

Oj en uke over... Håper han kommer ut snart;)

Lykke lykke til med fødselen.

Skrevet

Mistet selv i uke 5 i oktober. Nå er jeg 17 uker på vei med ny baby:) Var på ultralyd i uke 12 og har hørt hjertelyd hos jordmor i uke 15:) Alt var kjempefint med babyen begge gangene så da går det fint videre:)

Skrevet

Er det flere som har mistet og blitt gravid på nytt, OG at det har gått bra? Er så spent 4+2. Mistet sist 7+3.

Har et barn på 4år.

Jeg mistet i november, var 11 uker da, men den døde i uke 9. Oppdaget ny graviditet igår og er vettskremt, men må bare prøve å tenke positivt....Fikk vite da jeg mistet, at neste gang skulle jeg ta kontakt tidlig og få tidlig ul, det er betryggende. Er vel ca 4+2 her også :) Lykke til til deg!!!

Skrevet

Jeg mistet i november 10, var 11 uker på vei og mistet i februar 11 da jeg var 9 uker på vei. Ingenting skjedde etter det, men er nå endelig gravid og 5 uker på vei:) Nå er det bare krysse fingrene for at det går bra denne dagen.

Lykke til:)

Skrevet

Kan man få tidlig ultralyd dersom man ha spontanabortert?

Skrevet

Mistet 3 ganger i 2011, men er nå 34 uker med vårt 3. barn. Ingen vet helt hvorfor vi mistet tre på rad, men kanskje alderen...? ;) Men rent statistisk burde det jo gå bra med deg nå! Det er iallefall ingen grunn til å tro at du skal miste igjen, selv om du mistet sist. Tenk positivt, spis næringsrikt, prøv å sove godt og få litt frisk luft :-) Be legen din om henvisning til tidlig UL eller gå privat om du tror det vil roe deg litt. Men strengt tatt før uke 6-7 er det ikke så mye å se, så jeg ville ventet til da. I løpet av uke 6 begynner hjertet å slå, men om du f.eks har sen eggløsning i syklus kan det være en helt naturlig grunn til at man ikke finner et bankende hjerte i uke 6. Lykke til og husk at de aller fleste svangerskap går bra :)

Skrevet

Hei!

Jeg hadde SA i desember 2007 (uke 8), og ble gravid på nytt før jeg fikk tilbake mensen, 2 uker etterpå. Resulterte i en fantastisk gutt som i dag er 3 1/2 år, så sjansene dine er store for at dette skal gå bra! Lykke til!

Skrevet

Jeg mistet i uke 12. etter 4mnd ble jeg gravid igjen, og det gikk bra :)

Skrevet

Jeg mistet i uke 12. etter 4mnd ble jeg gravid igjen, og det gikk bra :)

Skrevet

mistet i uke 5 i januar og er nå på gravid igjen i februar og kommet til 4 +2

Skrevet

Jeg mistet i 3.mnd, og da var jeg 11/12 uker på vei,i 2000. Fikk en nydelig sønn i 2002, pga bf fikk kreft. Vi fikk en tøff start på forholdet vårt..

Mistet igjen i 2004, va 11 uker på vei, men fikk en nydelig sønn i 2005.

Er gravid igjen, i uke 24 og denne gangen er det en prinsesse i magen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...