Papegøyeblomst Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Trodde det var nå, jeg - men tydeligvis har jeg feil... Noen som har peil???
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 er det ikke svarfrist innen 1. april? så jeg vil tippe nå snart, begynnelsen av mars kanskje?
Dini Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 i slutten av mars står det på skatteetatens sider =) http://www.skatteetaten.no/no/Artikler/Skatterad-for-januar/
Papegøyeblomst Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2012 Jo, håper det, men det har jo ikke vært noe å lese om det i media... Er liott utålmodig fordi jeg holder på å ta lappen, og må vite hvor mye jeg får igjen i juni, så jeg kan låne til å fullføre lappen nå.... Flere som har peil?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Står på skatteetatens sider slutten av mars/begynnelsen av april.. Og det er jo uansett ikke sikkert du kommer med på første utbetalingen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå