Gå til innhold

Dere som har fått svak strek på graviditetestest, var dere gravid eller ikke?


Mammaen til 2007jenta

Anbefalte innlegg

Var hos gynekologen idag der jeg for behandling. Hun sjekket og alt var normalt og fint. Ingen blødning lenger og trenger ikke noe utskrapning heldighvis. Kroppen har ordnet det av seg selv. For bare vente til neste mensen kommer så for vi starte på en ny runde 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

47 minutter siden, Freeurmind skrev:

Var hos gynekologen idag der jeg for behandling. Hun sjekket og alt var normalt og fint. Ingen blødning lenger og trenger ikke noe utskrapning heldighvis. Kroppen har ordnet det av seg selv. For bare vente til neste mensen kommer så for vi starte på en ny runde 😊

Lykke til! :-)

Anonymkode: 41e9f...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Hei hei alle 😊

Dette er min aller første gang inne på et forum. Så beklager om jeg gjør feil eller skriver og spør på feil sted.😇🙄 

Men, jeg sluttet på p-piller desember 2017. Så de siste to msn har jeg virkelig hatt kraftig mensen, smerter blødning etc, virker som om pille virkelig har forlatt kroppen. Så, jeg har en app som jeg følger syklus osv med. Mensen har kommet akkurat på dagen, om den har vært noen "timer" sent eller en dag, har alltid sex eller det å gå pp do satt det igang. 

Denne gangen er jeg 2 dager over bare. Såå, kjøpte en test og testet i dag. Den viser to streker, men den ene er selvfølgelig svak. Så da blir jeg usikker. Har kjøpt en til som jeg skal ta i morgen tidlig. Nå murrer det i magen, spesielt på venstre side. Så redd jeg skal få mensen.

Men hva tenker dere om testen, er den positiv?

 

 

20180504_184436.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Tanjam skrev:

Hei hei alle 😊

Dette er min aller første gang inne på et forum. Så beklager om jeg gjør feil eller skriver og spør på feil sted.😇🙄 

Men, jeg sluttet på p-piller desember 2017. Så de siste to msn har jeg virkelig hatt kraftig mensen, smerter blødning etc, virker som om pille virkelig har forlatt kroppen. Så, jeg har en app som jeg følger syklus osv med. Mensen har kommet akkurat på dagen, om den har vært noen "timer" sent eller en dag, har alltid sex eller det å gå pp do satt det igang. 

Denne gangen er jeg 2 dager over bare. Såå, kjøpte en test og testet i dag. Den viser to streker, men den ene er selvfølgelig svak. Så da blir jeg usikker. Har kjøpt en til som jeg skal ta i morgen tidlig. Nå murrer det i magen, spesielt på venstre side. Så redd jeg skal få mensen.

Men hva tenker dere om testen, er den positiv?

 

 

20180504_184436.jpg

Den er veldig positiv, du er gravid :) Gratulerer 😊

Anonymkode: 0d81b...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh mener du det? Åh blir så glad hvis det stemmer. Skal ta en til i morgen tidlig også. Men tusen takk for raskt svar 😍😊😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

40 minutter siden, Tanjam skrev:

Åh mener du det? Åh blir så glad hvis det stemmer. Skal ta en til i morgen tidlig også. Men tusen takk for raskt svar 😍😊😊

 

Min var slik da den ble positiv og jeg er 23 uker på vei nå så ja tror nok det ❤

Anonymkode: 0d81b...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde virkelig vært morro. Da satser jeg på det og krysser fingrer og tær😉 Oppdaterer med test i morgen tidlig også, er den også bra, blir det clear blue på søndags morgen 😉 Takk for raske og positive svar. Hehe 😊😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Test nr 2 er tatt. Må bare få sagt at dette er mine aller første tester i livet. Jeg er 28 år og samboeren og jeg ønsker nå barn. Så dette er heeelt nytt for meg. Gått på pilla siden jeg var 15 år. Men ser andre også har like svak stekt og det er positivt. Så da kan jeg kanskje begynne å ta det inn over meg..🙄 Jeg er faktisk gravid?😊

Dette er så rart...

1525504557222653744395.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Tanjam skrev:

Test nr 2 er tatt. Må bare få sagt at dette er mine aller første tester i livet. Jeg er 28 år og samboeren og jeg ønsker nå barn. Så dette er heeelt nytt for meg. Gått på pilla siden jeg var 15 år. Men ser andre også har like svak stekt og det er positivt. Så da kan jeg kanskje begynne å ta det inn over meg..🙄 Jeg er faktisk gravid?😊

Dette er så rart...

1525504557222653744395.jpg

Ja du er gravid :) Hcg stiger ca annenhver dag så om du tar en ny test i morgen vil den bli sterkere :) Anbefaler å bruke clearblue, de du bruker har en tendens til å bli svake ( lite fargestoff/følsomhet). Gratulerer igjen ❤

Anonymkode: 0d81b...0b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo helt fantastisk.😀 Takk for nok en bekreftelse 😍 Nå skal jeg kjøpe en digital så jeg kan se ukene og skal hjem å fortelle kjæresten om nyheten 😁😁 Tusen takk ❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Så utrolig kjekt å se at så mange av dere har blitt gravid!! Jeg og min samboer har prøvd i 1 år å bli gravide, men kroppen har brukt lang tid på å komme seg etter mange år med p-piller og syklusen stabiliserte seg ikke før rundt oktober i fjor. Nå er det første gang jeg ikke har fått mensen som planlagt siden oktober, så da tok jeg graviditetstest. Den viste svak positiv og da var det kanskje 6 dager siden jeg skulle hatt mensen. Jeg tok så clear blue ukesindikator som viste ''ikke gravid''. Nå er det mellom 13 og 16 dager siden jeg skulle hatt mensen og jeg har hatt mye murring i magen (tror mensen kommer hele tiden). I går tok jeg en ny clear blue test som vise feil på test. I dag tok jeg samme testen som jeg tok første gang og den viste svak positiv. Hva i alle dager skal jeg tolke ut av det? Leser alle deres solskinnshistorier, men føler selv at min historie ikke er så positiv :( 

Når har jeg booket legetime, men det var ikke før neste torsdag. Lenge å vente.. Kan å fylle inn at jeg har brukt lloyds pregnancy test og at jeg er 100% sikker på at det ikke er skyggestrek. På siste test kom det også opp en vannrett svak strek over den svake loddrette streken, men usikker på om dette var etter tiden var ute. Den svake streken er alltid den som kom først opp og innen 1 min!

Håper det er noen ute der med samme erfaring ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Mrs gillana skrev (4 timer siden):

Hei jeg fikk noe lignende er så usikker på om jeg er gravid😱

233C0F06-EC32-4691-AF57-1B63DBDC2578.jpeg

Du er gravid! Gratulerer ☺️

Anonymkode: 7ced0...44e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mrs gillana skrev (7 timer siden):

Hei jeg fikk noe lignende er så usikker på om jeg er gravid😱

233C0F06-EC32-4691-AF57-1B63DBDC2578.jpeg

Den der er positiv!! Uten tvil!

Anonymkode: 41e9f...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man er ikke «nesten gravid» 😊 Ser du en strek overhodet så er du gravid. Gratulerer 😊

Anonymkode: fed97...abf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...