Gå til innhold

thailand i mars

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg og lillemann er blitt invitert til thailand (cha am) ca 2-3 timer fra bangkok.

Har noen av dere vært i thailand med 1 1/2 åringer?

Måtte dere vaksineres ekstra før turen?

Hvordan er bleieutvalget der?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bleieutvalg dårlig.

Av vaksiner anbefalte de hepatitt A.

Ha med deg minst mulig. Superbillig å shoppe, sy deg gjerne vinterkåpe og kjoler hos en skredder.

Ta med noen leker på flyet så går flyturen lettere. Og jeg anbefaler å kjøpe eget sete til lillemann på flyet. Ta deg rå til det. 13 timer på fly med en unge på fanget er lenge.

God tur.

Skrevet

Har bodd i i sørøst Asia i 3 år og minstegutten er "made and born" der. Har vært i Mye i Thailand, men ikke i Cha Am. Generelt vil jeg si at det du trenger finner du der, også bleier. Eneste som kan være litt vanskelig er hvis du trenger spesiell mat. Men et besøk på supermarked, Tesco e.l., finner du ganske mye mer enn på Rema i Norge.

Har også reist mange ganger til Singapore og Usa med barna, 3 stk, både alene og med ektefelle fra de var 6 uker.

Velg en natt flyging, vår erfaring er at barna sover stort sett hele turen. Ville også vurdert eget sete, men sjekk om det er mulig få et bassinette. Det er en kurv som festes på veggen foran deg. Men det er begrensning på vekt, 12kg?. Dette vet flyselskapet.

Gled deg til turen, og sjekk med legen for vaksiner.

Minst mulig klær, fyll heller bagsjen på vei heim.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...