Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 hei.. jeg er i uke 19 nå, jeg kjente i natt og dagmårres at det stikker voldsomt i underlivet. Har ingen smerter i magen, kjennes ut som om det er oppi ved livmorhalsen.. det stikker skikkelig til enkelte ganger så det er vondt og sitte.. er dettte normalt? er 2 gangsfødende.. takk for svar.
Mamma til tre gutter Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 kan det være livmore som strekker seg.. det kan jo være meget smertefult.. eg er 3 gangs fødende og disse strekk smertene er helt forferdelige..
Frk.håpefull Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 jeg er nå i uke 12 og det er kanskje mer vanlig med "voksesmerter" i disse ukene, men ser ikke bort ifra at det er det du også har.... det stikker og strekker noe voldsomt flere ganger for dag og noen ganger så er det faktisk litt vondt... har hatt det slik i 3-4 uker nå.. kjennes ut som jeg skal få mens hver dag..
Frk.håpefull Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 glemte å si at jeg synes det er veldig greit å legge meg på sofaen og strekke ut når de er som værst...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 hvor lenge er det vanlig at det varer? har hatt smertene hele tiden nå siden dagmårres, stikker voldsomt, ingenting som hjelper.. kommer og går hele tiden..
OssTre<3 Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Om det er der hele tiden ville jeg ringt føden eller jordmor og hørt med de. Jeg hadde stikkende smerter under magen en hel dag, kom å gikk og ringte føden, de sa at det ikke var noe alvorligt, skulle se det ann til dagen etter:) Og alt gikk fint:) Ingen stress og ringe de, de er der for deg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå