Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Jeg skal kjøpe vinterdress på salg til bruk neste sesong. Har en gutt på 2 år. Finner ikke Reima-dress på salg noe sted i str. 92 eller 98. Men nå har jeg funnet en Ticket 2 Heaven-dress til halv pris, 700 kr. Har god erfaring med Reima, er T2H like bra??
Gjest Alimka Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes jeg har hørt litt forskjellig om Reima, men bare positivt om Ticket. Her i huset har også dresser til neste år blitt kjøpt på salg: Reima til 2åringen og Ticket til 7åringen. Kunne gjerne kjøpt Ticket til begge, men syntes Reimaen virket litt lettere og mykere til den minste. Om ikke du får tak i Reima tenker jeg Ticket er et fullgodt alternativ
Prinsesse&Prins Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 På testen av vinterdresser i høst kom reima best ut, og ticket ble testens taper.
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Difinnitivt ticket to heven! Det er en myyye bedre dress en reima, har to tette, hvor minste arver storebror, og eima holder bare til en unge, mens ticket holder til to og vel så det! Den har også veldig god passform!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå