Gå til innhold

Reima eller Ticket 2 Heaven?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal kjøpe vinterdress på salg til bruk neste sesong. Har en gutt på 2 år.

Finner ikke Reima-dress på salg noe sted i str. 92 eller 98.

Men nå har jeg funnet en Ticket 2 Heaven-dress til halv pris, 700 kr. Har god erfaring med Reima, er T2H like bra??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle jeg kjenner som har T2H er KJEMPEfornøyde. De har alltid gjort det bra på testene, men i testen før jul (TV2/Foreldre&Barn) kom de helt sist. Og det er derfor de nå er på salg. Vanligvis er de utsolgt allerede før jul! Reima har ligget på toppen de siste årene og forsvinner fort, i hvert fall de fine fargene.

Utrolig at en test kan ha så mye å si. Hadde selv tenkt å kjøpe T2H før jul men endte nok en gang med Reima. Leter også på salg nå men finner ingen fine Reima-dresser :(

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med T2H dressen til poden. Måtte bytte til den da reima'en ble ødelagt. Brukervennligheten er bedre, tror den er mer komfortabel å bruke også, men tror tror egentlig reima'en er bedre i vått slpapsevær som det er nå.

Skrevet

Ticket to heaven er supert!!! Jeg har alltid hatt Reima, men synes at den ikke er varm nok på de kaldeste dagene. Men Ticket dressen er super god!!

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Hvor får man kjøpt ticket dressene?

Skrevet

Takk for mange svar! Da går vi for T2H, den må prøves ut.

HI

Skrevet

Helt klart Ticket!! skjønner ikke hvorfor de kom dårligere ut i test.

Jeg har 3 Reimadresser og 2 Ticket.Etter en vinter har alle Reimadressene hull og er slitte spesielt i rompa. Ticket ser helt nye ut og har ingen merker.Sønnen min har heller aldri blitt våt igjennom Ticket.Tilslutt må jeg si at Ticket er de absolutt fineste og har best fasong. Skal kjøpe det neste år også! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...