Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #1 Skrevet 24. februar 2012 Den lille nye 'sessan skal hete Estelle Silvia Ewa Mary! Liker dere navnene?
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Hvorfor kunne de ikke heller kalt prinsessa Estelle Kornelia Silvia Eva Mary (EKSEM)? Estelle får en finfin navnesøster da http://www.youtube.com/watch?v=R3n4QTyRUg0
Kari K. med to søte små Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Navnet var verken fint eller spesielt stygt. Helt greit. Men aldri noe jeg selv kunne valgt.
Love my kidz Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Måtte "smake" litt på det, men nå synes jeg Estelle er fint. Passer til svensk, i Norge hadde det ikke passet like bra. Jeg gjetter på at de kommer til å kalle henne Stella i det daglige jeg. Det er i allefall veldig søtt
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Jeg hadde ærlig talt trodd at hun kom til og hete Kristina til fornavn, synes ikke noe om navnet Estelle, men man blir vel vant til det også etterhvert!
To barn med tut Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 Ikke min favoritt, men de skal virkelig ha for at de tar et utradisjonelt og selvstendig valg. Og ja, det klinger nok bedre på svensk enn på norsk.
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Ikke fint i det hele tatt, men nå har jo ikke min mening noen betydning i denne sammenhengen heller da Men, trodde man valgte "kongelige" navn jeg? Eller er det en Estelle langt uti slekta?
Anonym bruker Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Estelle er vel et "adelig" navn i Sverige, så det har vært i kongeslekten før (men tror det er inngiftede tanter o.l. som har hett det). For meg er det potetgull, og ikke pent i det hele tatt. Men sånn er det ofte med utenlandske navn, det blir ikke like fint på norsk. Prinsesse Estelle er helt greit det, selv om det overhodet ikke er et navn jeg ville tenkt passer på en norsk liten jente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå