Gå til innhold

Mops på finn.... svindle meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er kommet i kontakt med ei som selger mops.

Men tar kun 4000,- for dei.

Hun sier hun kan sende den opp til oss med transport siden vi bor langt fra Oslo.

Og att vi betaler kun for transporten (1000kr) og resten (3000) når vi har fått hunden opp til oss.

Men hun svarer ikke på hvordan hun har tenkt å sende den.

Og har yahoo mail.

Kaller seg for Demi Moore

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville foreslått at jeg kom å henta hunden i Oslo selv, og betale for den ved oppmøtet :-) Spørs om du hører så mye mer fra Demi da...

Skrevet

huff.. Denne dama ville jeg holdt meg langt unna.

Kjøp deg hund fra en godkjent oppdretter.

Skrevet

Enig med siste her,kjøp heller fra oppdretter :)

Skrevet

Vi har mops. Betalte 18000. Så dette virket mystisk billig.

Skrevet

Høh, en renraset mops selges aldri for så lite., med mindre det er noe galt med den.

Ta nå heller kontakt med raseklubben, og kjøp av skikkelig oppdretter som har sjekket for alt av sykdommer og avlet på godkjente foreldredyr.

Skrevet

Hørtes veldig rart ut! De fleste seriøse oppdrettere vil at du skal møte valpen før evt. kjøp, og det ville jeg jo også gjort som kjøper. Se hvor valpen kommer fra, møte moren til valpen osv. Ikke la henne sende en liten valp alene, kan umulig være bra for valpen!

Skrevet

Den annonsen bør du rapportere til finn.no i samme slengen!

Jeg skulle visst ganske mye om linjer etc hvis jeg skulle ha kjøpt en hund usett! Anbefaler alltid: undersøk oppdrettet nøye og ta gjerne en og to turer for å se til valpene før du henter hjem en! Og for all del: kjøp renraset hund. Bare hunder som er stamtavleregistrert renraset i NKK (for Norge) er nettopp det. De andre er like gode som enhver annen blanding.

Lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar, jeg tror att vi heller får legge ut noen tusenlapper, slik vi er sikker på att vi får det vi ønsker oss.

Jeg får ta og gi beskjed til Finn.

HI

Skrevet

Ja det høres useriøst ut. Bra hvos du rapporterer det!

Oppfordrer alle som ønsker seg hund å ta kontakt med en lokal dyreforening som driver med omplassering. Finnes mange herlige hunder som trenger et nytt hjem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...