Gå til innhold

Endelig gravid!


Messy + spire

Anbefalte innlegg

Gratulerer alle sammen.

Tok test selv i dag og er 4+3 i dag. Termin 12/11. Vår første. Er ganske uvirkelig enda!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

helt enig. det er veldig uvirkelig..! rare dager:p håper tida går fort de første månedene, men synes de første tre dagene har gått veldig tregt! hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Først gratulerer til alle dere med spire:) i dag fikk jeg endelig beskjeden jeg har ventet på i 12 mnd:) jeg er gravid:) dette er min første, men sambo har en gutt på 12 fra før av:) terminen min i følge kalkulatoren er 23.november og jeg er 4+5 nå:)

Synes dette er helt uvirkelig:) dette var den eneste mnd jeg ikke hadde symptomer:) så nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå bra:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg melder meg også inn her :-) 5+2 i dag, termin 2.11.12 (Faktisk litt kul dato, kan leses rett begge veier )

 

Dette er prøverør, men vårt første forsøk etter at nummer 2 ble født. Vi ble litt overrasket når det var positivt på første forsøk, hadde liksom ikke trodd at det var mulig. Merkelig hvordan en vender hodet sitt til med at ting tar tid.......

 

Nå snegler dagene seg avgårde mot tidlig UL 15.mars........ Etter det håper jeg at jeg kan senke skuldrene, smile og glede meg til å bli trebarnsmor i november :-)

 

Gratulerer så mye :) Blir nok mye å henge fingrene i som 3barns mamma ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til dere alle:) har en liten følelse av at jeg er på vei inn i denne termin måneden.. Men gjenstår litt venting til, altså ingen positive g tester enda denne pp.. Lykke til alle sammen:) håper å se dere igjen

lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror jeg skal tørre å melde meg inn i denne terminklubben! Fikk verdens svakeste strek på billigstrimmel i går, og ikke noe bedre i dag, på ikm. Heldigvis hadde jeg en CB digital som kunne fortelle meg at jeg er gravid! Hadde gitt opp helt håpet etter at jeg begynte å spotte for fem dager siden, pluss at tempen gikk ned. Men nå er papiret hvitt og tempen høyere enn noen gang! Terminkalkulatoren forteller meg at jeg har termin 13. november. Håper, håper, håper at alt går som det skal:)

 

Gratulerer til alle andre!

Gratulerer så masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!!=) Jeg er så heldig at jeg også kan melde meg inn her:D Etter 1.5 års prøving er jeg endelig gravid!!! :D Termin i følge kalkulatoren er 14.november! En nyydelig dato;) Håper vi alle kan følge hverandre helt til november!

Jeg har ingen barn fra før, så dette blir min første baby:) <3 jeg sveever<3

Gratulerer så masse :) Vi har ganske så like historier. Håper vi får følge hverandre :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Først gratulerer til alle dere med spire:) i dag fikk jeg endelig beskjeden jeg har ventet på i 12 mnd:) jeg er gravid:) dette er min første, men sambo har en gutt på 12 fra før av:) terminen min i følge kalkulatoren er 23.november og jeg er 4+5 nå :)

Synes dette er helt uvirkelig:) dette var den eneste mnd jeg ikke hadde symptomer:) så nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå bra:)

Gratulerer så masse :) Mener du 13 nov? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen:)

Først gratulerer til alle dere med spire:) i dag fikk jeg endelig beskjeden jeg har ventet på i 12 mnd:) jeg er gravid:) dette er min første, men sambo har en gutt på 12 fra før av:) terminen min i følge kalkulatoren er 23.november og jeg er 4+5 nå :)

Synes dette er helt uvirkelig:) dette var den eneste mnd jeg ikke hadde symptomer:) så nå krysser jeg alt jeg har for at dette skal gå bra:)

Gratulerer så masse :) Mener du 13 nov? :)

 

Hehe stemte ikke helt dette:) mente egentlig at jeg er 3+5:) jeg har hatt lange sykluser, på ca rundt 33 dager så terminen er vel kanskje fra 19 til 23:) tihii

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...