Gå til innhold

Hva gjør dere for å tenne mannen deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste som er kriteriet hjemme hos meg er at jeg har puls.

Skrevet

Noe som aldri slår feil... smile.png

Tar han på tissen ;)

Min mann blir ikke så veldi tennt av div. kostymer, så det hoder jeg meg unna.

Men, noe som tenner han ganske så mye er når jeg kysser han på kroppen, ned på magen mot boxern, det slår ikke feil:)

Skrevet

Vi har akuratt like mange innlegg. Freky.

Skrevet

Puls ja, samme her. :) Men det tenner ikke meg, så jeg blåser i om pulsen min tenner ham aldri så mye. Det blir ingenting før han prøver å tenne meg, og det skal litt mer enn puls til.

Sist gang var det denne sjekkestrofa: Skal vi prøve å lage en lillesøster? Ja, så gjorde vi det da. Så nå er han tom for sjekkestrofer...

Skrevet

Står vanligvis opp før han, og hvis jeg etter en stund kommer inn på soverommet og legger meg tett inntil han (spooning), tar det ikke lang tid før han våker også ;-)

Funker best i barnefrie helger!

Skrevet

minst mulig, vil helst slippe sex om dagen

Skrevet

Ingenting virker her. Verken forføring, berøring under bokseren, flørting, kyssing eller noe annet. Han har bare ikke lyst, punktum.

Skrevet

Jeg synes at hvis man må gjøre noe ekstraordinært for å få mannen sin tent, så er det noe i forholdet som skurrer...

Skrevet

Samboeren min er kåt på meg hele tiden :)

Men han går nesten av skaftet om jeg går uten truse eller bh under klærne (gjør det etter en dusj om kvelden), om jeg tar litt på meg selv tom. om det bare er på tull, om jeg sier at jeg har lyst på han, om jeg tar på han, om jeg bøyer meg ned så han ser rompa mi stikke ut, om jeg sender sms der det står noe om sex.

Det skal ikke så masse til. Vi har masse sex og er ofte veldig lystne på hverandre :)

Skrevet

Uff, dere er heldige med menn som har lyst på dere. Min mann mangler totalt lyst og prøver seg kanskje 1 gang i måneden for en 2 minutters kjappis. Ikke en gang jeg har grått meg i søvn for å si det sånn...

Skrevet

det skal ingenting til...han er så lett på tråden at ;)

Skrevet

At jeg eksisterer? ;)

Skrevet

He he den var bra !!! Samme her. ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...