Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #2 Skrevet 24. februar 2012 Det eneste som er kriteriet hjemme hos meg er at jeg har puls.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #3 Skrevet 24. februar 2012 Noe som aldri slår feil... Tar han på tissen Min mann blir ikke så veldi tennt av div. kostymer, så det hoder jeg meg unna. Men, noe som tenner han ganske så mye er når jeg kysser han på kroppen, ned på magen mot boxern, det slår ikke feil:)
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #4 Skrevet 24. februar 2012 Det eneste som er kriteriet hjemme hos meg er at jeg har puls. Vi har akuratt like mange innlegg. Freky.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Puls ja, samme her. Men det tenner ikke meg, så jeg blåser i om pulsen min tenner ham aldri så mye. Det blir ingenting før han prøver å tenne meg, og det skal litt mer enn puls til. Sist gang var det denne sjekkestrofa: Skal vi prøve å lage en lillesøster? Ja, så gjorde vi det da. Så nå er han tom for sjekkestrofer...
Kosemosepose Skrevet 24. februar 2012 #6 Skrevet 24. februar 2012 Står vanligvis opp før han, og hvis jeg etter en stund kommer inn på soverommet og legger meg tett inntil han (spooning), tar det ikke lang tid før han våker også ;-) Funker best i barnefrie helger!
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #7 Skrevet 24. februar 2012 minst mulig, vil helst slippe sex om dagen
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #8 Skrevet 24. februar 2012 Ingenting virker her. Verken forføring, berøring under bokseren, flørting, kyssing eller noe annet. Han har bare ikke lyst, punktum.
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #9 Skrevet 24. februar 2012 Jeg synes at hvis man må gjøre noe ekstraordinært for å få mannen sin tent, så er det noe i forholdet som skurrer...
moota m storebror&lillebror Skrevet 24. februar 2012 #11 Skrevet 24. februar 2012 Samboeren min er kåt på meg hele tiden Men han går nesten av skaftet om jeg går uten truse eller bh under klærne (gjør det etter en dusj om kvelden), om jeg tar litt på meg selv tom. om det bare er på tull, om jeg sier at jeg har lyst på han, om jeg tar på han, om jeg bøyer meg ned så han ser rompa mi stikke ut, om jeg sender sms der det står noe om sex. Det skal ikke så masse til. Vi har masse sex og er ofte veldig lystne på hverandre
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Uff, dere er heldige med menn som har lyst på dere. Min mann mangler totalt lyst og prøver seg kanskje 1 gang i måneden for en 2 minutters kjappis. Ikke en gang jeg har grått meg i søvn for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #14 Skrevet 24. februar 2012 det skal ingenting til...han er så lett på tråden at
Mrs Smith Skrevet 24. februar 2012 #16 Skrevet 24. februar 2012 Det eneste som er kriteriet hjemme hos meg er at jeg har puls. He he den var bra !!! Samme her. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå