Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Aldri hørt om. Får man det automatisk om man søker, og får innvilget, os og utvidet barnetrygd?
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Om du mottar full os så kan du også få småbarnstillegg. Vet ikke om man må søke om det. Det vet de sikkert hos NAV
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Fra nav.no: "Småbarnstillegg, som er et tillegg til barnetrygden for enslige forsørgere som har barn mellom null og tre år, og som mottar utvidet barnetrygd og full overgangsstønad" http://www.nav.no/Familie/Barnetrygd
Anonym bruker Skrevet 24. februar 2012 #5 Skrevet 24. februar 2012 Skjønner. Har søkt om os, og oppfyller alle kravene. Lurte bare på om det var en egen søknad en plass, men får høre med NAV da HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå