Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Jeg hadde ett uhell på Mandag. Da sto kneet mitt fast mellom sofaen og bordet (helt fast) So blei jeg skubbet ned i sofaen, og kneet mitt blei tvinga til siden menst jeg falt, og jeg kjente det knakk godt inni kneet/på siden av kneet. Det var så vondt att det var sekunder før jeg faktisk besvimte. Ringte legevakten for jeg klarte ikke gå på foten nesten, dei ba meg ta en paracet. Ringte legen neste dag, hun kjente på kneet mitt, men sa det kunne vere att jeg har slete en muskel, og burde ta ibux. Men nå er smerten verre en det har vert. Og jeg det er stikkende/sviende smerter hele tiden. Når jeg stryker på det, er det vondt når jeg er rett ved ett bein der. Og av ogtil er det vondt inni selve kneet. Noen som har vert borti dette før? Jeg har ikke lyst til legen igjen i morra for og så få beskjed om ibux igjen
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Hvis du ikke vil til legen igjen, ville jeg prøvd en stund med ibux/paracet. Ville også gått til anskaffelse av ett knebind som man trekker over kneet, dette gir en god støtte. Har selv hypermobile ledd og har god erfaring med ledd som kommer ut av posisjon/ hyppige overtrakk og forstuinger, og da er det alltid godt å tre på seg ett støttebind, enten det er knær, ankler eller andre ledd som blir rammet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå