Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Jeg er 18 uker og føler at det vibrerer i livmoren, det varer et par minutter og er ikke så ofte.. Noen som vet hva dette kommer av?
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Babyen som hikker? Eller så er det bare bevegelse. Ikke noe farlig tror jeg. 30 uker gravid med nr to nå og har masse hikking. (jevnlig vibrering kan det vel også kalles)
karen83 Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Kan være kynner også,har hatt dette noen uker selv er i uke 21 nå. Livmoren som trener på fødsel etter hva jordmor fortalte meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå