midgard Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Hva skal du gjøre i vinterferien? Vel, får pressisere at det her er snakk om avspassering - dette utløser som regel en heftig diskusjon... Men det er ikke det som er poenget;) Jeg skal bruke vinterferieavspasseringen min på å bli heeeeeeeeeelt frisk - har vært konstant sykdom over lengere tid nå, klage klage klage..... Så nå sitter jeg her (igjen!!!): tett i øra, nesa renner, vondt å svelge og lurer på om vin gjør "kål" på dette.... eller må det sterkere saker til???
SnekkerPelle Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Jeg begynte på en 3-liters i går. Føler meg mye bedre! Snørra renner og jeg er bomull i hodet. ørene er tette og livet er herlig.
midgard Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2012 Høres knall ut:) Da åpner jeg vinen "switsher" fra kranglekameratene til Golden Goal og håper på det beste....
det er berre mordi Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Det fikser det i alle fall midlertidig:) Og det er vel bedre enn intet Jeg skal snu opp ned den 3 liters-dunken jeg har stående med rosèvin selv - for å få lirka ut bunnslammet.
SnekkerPelle Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 Blås opp posen via tuten. Da kommer bunnslammet <3
det er berre mordi Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 He he.., greit - da slipper jeg å suge;)
Gjest sug lut Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Ellers er konjakk regnet som det mest virksomme og helsefremmende av alt som ikke hjelper.
SnekkerPelle Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Veldig sant,sug lut. Ellers så kan posen blåses opp og brukes som pute på telttur. Tipp topp
Gjest Ziva Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 Eller en real teknekt og 2 paracet. Teknekt - 50/50 te og sprit (60%) og en god dose sukker.
sveis Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 Ta deg en varm kopp kakao med konjakk i og krem på toppen! Kjempegodt!
Babykilo Skrevet 24. februar 2012 #13 Skrevet 24. februar 2012 Jeg husker en gang i min grønne ungdom hvor jeg tenkte å ta knekken på en forkjølelse. Løsningen var en halv flaske Gammel Dansk, og øl for å skylle ned det verste. Gammel Dansk og øl gjør ikke fin. Gjør en helsikes skallebank og styrtbrekninger.
midgard Skrevet 25. februar 2012 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2012 klage klage klage... ennå ikke bra, tom for vin:( men våkner nok opp i toppform på mandag - da er jo ferien over.... halllleluuuuuuuja.... humlepung!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå