Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Har ikke erfaring med å jobbe i barnehage fra før. Har 370.000 i jobben min nå, men trives ikke i dette yrket, tror jeg vil trives i barnehage da.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Har ikke erfaring med å jobbe i barnehage fra før. Har 370.000 i jobben min nå, men trives ikke i dette yrket, tror jeg vil trives i barnehage da. Uten relevant utdannelse vil du nok gå kraftig ned i lønn.. Og det spørs jo også hvor mye ansiennitet du får.. Tror assistentlønna begynner på rundt 280 000......
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Hei kommer an på hvor mye ans du får men man tjener ikke mye i b.h. Jeg kan kun timelønn på 8 år som er 136 kr. Vet desverre ikke hva det blir per mnd men tror det blir ca 320 000 etter hva jeg har hørt
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Minstelønna for assistent uten krav om utdannelse ligger på 258 000 i private barnehager, og det er mer enn du tjener i en kommunal barnehage. I barnehagen får du kun regnet relevant praksis som annsinnitet også. Så det lønner seg å ha fagbrev eller førskoleutdannelse om du skal jobbe der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå