karen83 Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Ja da var det satt en dag onsdag 29 februar kan de som vil være med på Mormors kafé i Gamlebyen komme Vi tenkte å møtes kl tolv Velkommen dere som vil være med
karen83 Skrevet 24. februar 2012 Forfatter #5 Skrevet 24. februar 2012 Gravid,barn prøver å bli gravid alle er velkommen Jeg er selv gravid og veit det kommer hvertfall en med baby på 4 mnd
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #7 Skrevet 25. februar 2012 Gidder ikke når det bare er bimtreff :-P
tottit Skrevet 25. februar 2012 #8 Skrevet 25. februar 2012 Undrende ullteppe: Hvor gamle er dine barn? Jeg har en på 3½ og en på 13;)
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #9 Skrevet 25. februar 2012 Min er 1,5 ;-) Hvor ble det av alle de som meldte seg på forrige tråden?
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 25. februar 2012 #10 Skrevet 25. februar 2012 Forresten vil jeg bare si at jeg synes Mormors er koselig, men overpriset, og sist jeg var der hang det et skilt om at man ikke fikk ta barnevogner med inn. Noe jeg galant overså ettersom det pissregnet og vi var de eneste gjestene der. Satte vogna bare rett innfor døra da. Men kan tenke meg at det blir verre om man kommer en hel gjeng...men nå kan jeg ikke komme på onsdag uansett, så jeg skal vel egentlig bare ti still ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå