Gå til innhold

Jentenavn: Saga


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Så bra at ikke alle bare syntes det var sært:) Jeg har vært inne på innvendingene jeg også, men alle har jo innvendinger mot enkelte navn, så såpass tåles.

 

Jeg tar gjerne flere tilbakemeldinger, både positive og negative. Vi ønsker også et mellomnavn, men det skal være et mer vanlig et, gjerne på E. Har et par i tankene, men lar alle kreative stille med åpne sinn og holder dem for meg selv:)

 

 

Jeg har forøvrig sett navnet i den tv-serien ja, men hadde blitt tipset fra annet hold. Den karakteren gjør forøvrig verken til eller fra for avgjørelsen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg kommer navnet fra Isfolket ;-)

Synes bare det er så utrolig fint, så jeg Må nesten få to jenter en gang, hehe...

Saga Elisabeth var det første som falt meg inn, men falt for et annet navn her inne en annen dag: Eirylinn

Saga Eirylinn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saga for meg er et redskap, et slængutrykk for et sagbruk, en kino i oslo og et butikk senter i nærheten der jeg bor.

Men veit det er forholdsvis vanlig i sverige og kan nok venne meg til det. Men kunne ikke falle meg inn å bruke det sjøl.

 

Saga Elvira

Saga Elise

Saga Emilie

Saga Elisabeth

Saga Emine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likte Saga tidligere, helt til jeg kjørte forbi et stort industribygg med et stort skilt med firmalogo "SAGA" på - med bilde av en sag.. Det ødela navnet for meg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det! :) Allikevel ikke et navn jeg kunne brukt selv, men syns det er tøft og hadde blitt "positivt overrasket" om jeg møtte en jente med navnet Saga. Kan hende det vil bli mer brukt i Norge i fremtiden iom at det er poppis i Sverige, og vi ofte "tar" navn derfra.. Fort dere å bruk det! :D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult at så mange liker det:) mange fine forslag til mellomnavn også, men der velger vi nok litt trygt. Med et litt spesielt fornavn kan det være greit å ha et mer alminnelig mellomnavn, det kan komme perioder i livet der man helst ikke vil skille seg ut. Så kan ungen velge og vrake.

 

Lurer på om jeg skal sette inn støtet overfor pappan jeg da, hehe. Liker navnet bedre og bedre, så han skal ha et sabla godt forslag for å få meg vekk fra det;)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...