Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Sånn lyd det kommer når det er "snøstorm" på tvn, om dere skjønner? Har kjøpt en billig sak for å ha i vogna, men jeg blir jo sinnssyk av den skrapelyden..!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Hvilken er det? top com? Vi sliter veldig med vår nemlig. Det skal jo ikke være sånn. Her kan den totalt endre innstillinger også, mellom hver gang vi slår den av og på. Ikke helt til å stole på heller, da den bare plutselig ikke går i gang, uten at noen har rørt den siden sist den gikk i gang.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Jaa, tror det er den! Klarer ikke finne merket på den som ligger inne.. Men det var den billigste på chlas olson. Skal den ikke sprake? Tror jeg prøver meg på å bytte den da, for er jo helt håpløst med en babycall som ikke fungerer. Jeg løper jo inn og ut nå hele tiden.. Stakar jente om hun blir liggende ute å gråte:/
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=161974028 Om du ser anmeldelsen nederst på siden sier den også at det skraper og bråker mye. Vi plages veldig med det, men har mistet kvitteringa så vi kan ikke bytte den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå