Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 på de som har et stabilt liv. Med fast jobb, bil, stor bolig der det er plass til alle. Slipper å snu på kronene... Håper det blir min tur snart...
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Hei. Du er ikke alene om den følelsen.... :/ Jeg har nå egen bolig, og foreløpig fast jobb.. Men kan ikke fortsette i den jobben pga arbeidstider.. Og om jeg så finner meg noe annet eller ikke, så blir det endringer der til sommeren. Og da står jeg uten jobb.. Så nå har jeg en jobb som tapper meg for krefter pga for lange dager, og fra sommeren av så er jeg arbeidsledig.. Veldig frustrerende.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 jeg har jo fast jobb og bolig, men jeg jobber ikke 100% og jobber annenhver uke tidlig og sent! kunne ønske jeg kunne jobbe til 5 hver dag og ikke kveld eller helg.. men for at det skal skje må nok han andre som jeg jobber med slutte=/
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Jeg liker dårlig at noen mis-unner meg noe som helst. Jeg for min del hadde gitt bort alt det der og mer til om helsa hadde vært i behold! Da er det jo "bare" å jobbe seg opp en gang til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå