Gå til innhold

Jada jeg har snoka :( dårlig magefølelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har problemer med forholdet, hatt det en god stund. Han har brutt tilliten flere ganger. Ikke vært utro så vidt jeg vet, men mye jentekontakt på telefonen. Vi blei enige om å gi det en sjangse, siden jeg er gravid. Men jeg er sliten, føler bare det er jeg som jobber. At han drar motsatt vei.

Prøver å ta det opp med han, igjen og igjen, får ikke noe svar.

I dag kikka jeg på tlf hans, der var det noen meldinger fra et ukjent nr som ikke er oppført i katalogen. Nr var ikke lagret i hans kontakter, det var bare korte meldinger, som ikke gav noe mening. Men han hadde sletta utboks, noe han aldri gjør ellers. Så jeg fant ikke ut hva han hadde svart. Nr lå ikke i anropsloggen. Meldingene kom på en kveld jeg spurte hvem det var å han sa det bare var reklame- jeg blir frustrert! Veit at dette ikke er bra i det hele tatt. Dette blir jo bare dratt ut av en hel historie, historien om at vi ønsket oss barn, ikke brukte prevensjon, jeg blei gravid. Han slapp bomba da jeg fortalte han at jeg var gravid, at han ikke vil mer, han hadde visst tenkt på det lenge...skjønn det den som kan :( Jeg bare gråter og veit ikke hva jeg vil med innlegget, men har ingen å snakke med..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stor trøsteklem herifra også!!

Kvitt deg med drittstøvelen, han fortjener deg ikke! Høres ut som en 19 åring spør du meg.

Skrevet

Han er ikke 19, han er snart 30 :/ skjønner ikke hva som rører seg oppi huet hans jeg.

Skrevet

Ai, så kjipt :( Jeg kjenner til trangen til å snoke, falt for den nylig, samboeren min gikk fra maskin med mail og fb. oppe.... Er så paranoid for den ene eksen hans, som er årsaken til at jeg falt for fristelsen, og det skulle jeg ikke gjort.

For å gjøre lang historie kort, var ikke et dugg av kommunikasjon mellom han og noen andre jenter, bare en mail som gjør det tydelig for meg når kan kommer til å fri - føler meg helt dust og veldig skyldig som har ødelagt en overraskelse han tydeligvis legger mye i :(

Var deg jeg ville jeg satt meg ned og forklart nok en gang hvorfor du har følt behov for å sjekke telefonen hans, og at du føler deg sviktet. Gudene vet hva jeg skal si og gjøre når det gjelder min samboer....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...