Gå til innhold

Kommer plutselig melk ut av brystet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet og amme sønnen min for litt over tre måneder siden! Mistet melka fullstendig etter to uker.. Men nå kommer det blank veske og litt melk av det ene brystet!

Er dette normalt? Noen som har opplevd dette tidligere?

Jeg og mannen prøves oss på nr to! Vet ikke om det har noen sammenheng! Skal ikke ha mens igjen før den 3 mars.. Så må nok vente enda en go stund før jeg får ta en test:( men uansett så vil jeg jo ikke merke graviditeten så tidlig.

Har en veldig kort syklus på 23 dager. Noen som også har dette, hvor lang tid brukte dere på og bli gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har (muligens) motsatt erfaring: har hatt litt melk fra brystet siden jeg sluttet å amme for 1,5 år siden, men det sluttet tvert da jeg ble gravid på nytt! Er sikkert pga hormonforandringer, kanskje fordi du er blitt gravid eller kanskje kan det også være pga du har sluttet på prevensjon? Eneste jeg kan tenke meg ihvertfall :-)

Skrevet

Det kan være hormon forandringer ja :) håper nesten på at det kan være at jeg er gravid :) men hadde kobberspiral, den tok vi ut i august. Så tror ikke det er på grunn av pervangsjon. For ammen enda en go stund etter at vi fikk den fjernet. Har prøvd ca 6 måneder nå. Syns d tar litt lang tid! Tok like lang tid med den første, men da tok vi det litt mere på sparket.. Så ønsker vi oss en til baby og en leke kamerat til vår aktive gutt :D

Hilsen Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...