Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Vi har leilighet på 88 kvm. Trenger større plass, ja..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Enebolig, 285 kvm. Har godt med plass, men ikke noe for stort egentlig. Vi er to voksne og to barn.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Enebolig 140 kvm. 2 voksne og 2 barn. Vi klarer oss godt. Vi har STOR garasje med loft i tillegg.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 enebolig på 140 kvadrat og stor hage...tre soverom, så god plass hvis vi ikke får mere en to barn
Gjøkeredet③ Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Enebolig på 180kvm, men nå skal vi bygge ny og den blir godt over 300.. Jippi! To voksne og snart 3 barn!
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 2 voksne, 3 barn. Hus på 3 etasjer, 218 kvm boareal. Tomt på 1 mål. Har forresten også garasje.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #7 Skrevet 23. februar 2012 Dere med store boliger, blir det ikke mye å vaske?
Hønemor30 Skrevet 23. februar 2012 #8 Skrevet 23. februar 2012 Gosj, 300kvm.. Guri jeg syns 150kvm er mer enn nok å holde vedlike jeg! hehe
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 23. februar 2012 #9 Skrevet 23. februar 2012 Lurer litt på hva dere andre oppgir nå? BRA, BOA? Vi leier nå mens vi bygger og har ca 130-140 kvm (aner ikke om det er BRA eller BOA ), noe jeg synes blir i trangeste laget for 2 voksne og 4 barn, spesielt fordi de to eldstebarna begynner å bli store nå. Når huset er ferdig kommer vi til å disponere ca 320 kvm selv, men det er gulvareal det er snakk om, aner ikke hva det ender på i BRA og BOA, men vil jo tro at det blir en god del mindre. Skal i hvertfall bli godt å få mer plass! Ang om det er mye å vaske... Jo, det blir det jo helt klart, men så er vi jo også mange å fordele oppgavene på
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #11 Skrevet 23. februar 2012 58 m2, to voksne og en baby. Det gikk fint da hun stort sett bare spiste og lå i ro på ett sted. Nå begynner det å bli trangt.
EinFrosk Skrevet 23. februar 2012 #12 Skrevet 23. februar 2012 180 i p-rom, to voksne og to barn. Mer gidder vi ikke støvsuge, male og vedlikeholde;)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #13 Skrevet 23. februar 2012 150 kvm men leier ut 50 kvm, er 2 voksne og 1 barn.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #14 Skrevet 23. februar 2012 105 kvm, men 20 kvm av de er bare bordplass (fremtidig kjellerstue) Arealet er fordelt på 3 etasjer, så det er ikke mye plass i hver etasje, men nok for oss to voksne og ett barn.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #15 Skrevet 23. februar 2012 200 med snart 3 barn. Stue på 52 kjøkken 15 4 soverom på ca 11 og kjellerstue 19 to bad på 6-7 og vaskerom på 14 Mitt drømmehus som jeg tegna selv
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 23. februar 2012 #16 Skrevet 23. februar 2012 Enebolig, ca. 110 i BOA. 2 voksne og 1 barn. Alt i alt litt dårlig plass, men det er fordi det er litt dårlige romløsninger (gammelt hus). Må tenke på å flytte på oss hvis vi bestemmer oss for å bli flere.. :-)
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #17 Skrevet 23. februar 2012 Jeg er nr. 2. bare føler jeg må svare på om vi har mye å vaske etc. Vi har rengjøringshjelp hver fredag formiddag...deilig. Ellers liker vi å holde ting ved like, mannen min er enn sånn evig "handyman" som liker å ha noe å sysle med hele tiden..
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #18 Skrevet 23. februar 2012 130 kvm boa + 60 kvm kjeller + garasje. En voksen to barn. Mer enn god nok plass
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #20 Skrevet 23. februar 2012 140 kvm i boa. 2 voksne og 4 barn. Ja, savner en egen "stue" til ungene, men har bygd om sånn at vi har 5 soverom og og et lite ekstra rom hvor vi har pc og lekser blir gjort. Så vi klarer oss.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #21 Skrevet 23. februar 2012 75kvm. To voksne og ett barn. Funker greit. Men neste kommer i september, og da bor vi her maks ett år til etter det tenker jeg. Har kun 2 soverom. Men har ikke råd til å flytte enda, så venter til minste trenger eget rom h*n også
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #22 Skrevet 23. februar 2012 124kvm i primærrom, bor i rekkehus. To voksne, tre barn. Skulle gjerne hatt større (har bare tre soverom) men sånn går det når man velger å bosette seg i Bærum ;-) Betalte 4.7mil for rekkehuset så blir nok en stund til vi har råd til noe større.....
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #23 Skrevet 23. februar 2012 Nå flytter vi ut i sommerhuset, og det er 74 m2 med en 300 m2 hage :-) Venter vårt første barn til sommeren. Har ellers en leilighet på ca 78 m2
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2012 #24 Skrevet 23. februar 2012 Vi har 128 m2 fordelt på 1 1/2 etasje. Det er perfekt nå når barna er 4 og 6 år, men ser jo at lekerommet kommer til å bli lite til oppholdsrom/loftstue el. når barna blir eldre. Samboeren savner også kjeller, det merker ikke jeg noe til Jeg synes det er nok å vaske og tenker også på de som bygger enorme palass her på de nye tomtene på feltet. Det er jo så masse å vedlikeholde, huset skal varmes opp, vedlikeholdes både innvendig og utvendig. Men hadde jeg hatt vaskehjelp og en mann som hadde mer fritid, hadde det jo vært herlig med god plass
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #25 Skrevet 23. februar 2012 Vi har bygd et "palass" som noen da velger å kalle det, nemlig 360 kvm. Vi er to voksne og 3 barn. Men når man har råd til å bygge slike hus så har man kanskje råd til vaskehjelp også? Det har vi, her får vi to rengjøringshjelper hver torsdag. Når det kommer til vedlikehold er både jeg og mannen min glad i å holde ting ved like, vi liker å sysle med hagearbeid etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå