Gå til innhold

Ditt BESTE tips til å få unna helgevasken!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

HJELP MEG!!! UMOTIVERT... men nå må det gjøres... Huff...

Videoannonse
Annonse
Gjest Mentha & Junior
Skrevet

Høy musikk, noe som får deg i godt humør :) Rist løs på dansefoten og ta med deg støvkluten eller støvsugeren i en svingom :D

Skrevet

Mitt beste tips er vel å fortelle mannen hvor sliten du er. De gangene jeg gjør det, sender han meg ut på shopping, og jeg kommer hjem noen timer senere med lykke i posene, og nyvaska hus:)

Skrevet

Finn fram bøtte og støvsuger og fortell mannen at nå går du ut og hadde blitt glad om huset var vasket når du kommer hjem :)

Skrevet

Logg av facebook og dib. Skru av internett, slik at man ikke blir fristet.

Og ikke ta 5minutters pause, for de blir som regel litt lengre.. Har allerede sittet her 20min selv.. :P *Gi meg viljestyrke!*

Gjest Jenta til Henrik
Skrevet

Høy musikk, noe som får deg i godt humør :) Rist løs på dansefoten og ta med deg støvkluten eller støvsugeren i en svingom :D

Det er akkurat sånn jeg gjør det ;) Setter først på vaskemaskinen og/eller oppvaskmaskinen, og så starter jeg i den ene enden og bare jobber meg igjennom ;)

Skrevet

Mitt beste tips er vel å fortelle mannen hvor sliten du er. De gangene jeg gjør det, sender han meg ut på shopping, og jeg kommer hjem noen timer senere med lykke i posene, og nyvaska hus:)

Skrevet

Jeg bruker å vaske når jeg er hjemme alene, eller når minstemann sover. Høy musikk. Opp med vinduene, så du får sikkelig gjennomtrekk.

Start med å sette på en maskin med klær. Start i den ene enden av huset først. Syng og dans med støvsugeren og støvkluten!

Så er huset fint og flott til klærne er ferdigvasket.

P.S for all del, ikke logg deg på dib, da er det gjort ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...