Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Har endelig kommet igang med vask av babyklær. Har foreløpig ikke montert kommoden, så har ingen plass til å legge klærne, men første maskin med klær er iallefall vasket... Er 37 uker i dag, og kommer denne babyen like tidlig som broren så kommer hun om halvannen uke... kanskje på tide jeg kom meg igang??
klatrejenta Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 He he... Jeg pakket "bagen" dvs klatresekken med ting og tang til sykehuset i går og har vel noe igjen før alt er på plass til lilletulla kommer. Er fullgått 39 uker i dag Så godt å se at ikke alle har alt i orden en mnd før.
RockMama Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Hehe, for en rolig gravid du er Jeg tok meg i å måtte tørke støv (!!) av sprinkelsengen her om dagen, jeg - og bruke klesbørste på den nye bilstolen vi kjøpte før jul. Litt i overkant klart her hjemme altså, har vært det en stund.. Tror vi har termin ganske likt, 18.mars her, men sist kom babyen i uke 35 - så bedre føre var. Kos deg med forberedelsene da, hvis du syns det er kos?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 23. februar 2012 Forfatter #4 Skrevet 23. februar 2012 Det er kos nok, men hadde vært litt koseligere om jeg hadde hatt et rom hvor jeg kunne satt opp tingene som var klar. Driver med oppussing og da blir flere rom påvirket, men heldigvis.... Det blir jo bra til slutt...
RockMama Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Skjønner Etter oppussing blir det nok bra, da blir det jo slik du selv har bestemt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå