Gå til innhold

Hei!


2011?

Anbefalte innlegg

Hei:) sniker meg inn hit jeg også :) har foreløpig termin 3 november, har en jente fra før som ble to år nå i helgen:) skal på tidlig UL allerede neste tirsdag (ble enten da eller i slutten av april pga stor pågang), og legetime neste torsdag:)

 

Forrige gang hadde jeg ungen symptomer, oppdaget det ikke før jeg var ni uker på vei, men denne gangen er jeg mye kvalm og uvel..:/

Så gøy:) Da skal jeg også på ultralyd. Blir spennende:)

 

Det blir spennende ja :) Når har du termin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:) sniker meg inn hit jeg også :) har foreløpig termin 3 november, har en jente fra før som ble to år nå i helgen:) skal på tidlig UL allerede neste tirsdag (ble enten da eller i slutten av april pga stor pågang), og legetime neste torsdag:)

 

Forrige gang hadde jeg ungen symptomer, oppdaget det ikke før jeg var ni uker på vei, men denne gangen er jeg mye kvalm og uvel..:/

Så gøy:) Da skal jeg også på ultralyd. Blir spennende:)

 

Det blir spennende ja :) Når har du termin?

1. November har jeg termin:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg har etter egen utregning termin 8.nov. Har en gutt på 10 mnd fra før. Det blir tett, men kjempe morro!!

Gratulerer til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløbig termin 3. november her! :) Håper alt går bra de neste ukene, så kanskje jeg kan slappe litt av etterhvert! Ser det er mange som nevner tidlig UL, er det noe dere bestiller selv -for egen del- eller er det gjennom lege og med en spesiell grunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 november her:))har en liten gutt på 3 år til helgen,lurer på litt ang tidlig ul?har mye sykdommer i familien og lurer på om det kan være grunn nok til og skjekke?vil så gjerne få se et hjerte slå og se at alt er bra:)livredde for og miste:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hellu alle sammen:)

Melder meg inn selv:) positiv test i dag, ifølge mine kalkulasjoner er jeg 3+5, foreløpig termin 23 november:) jippi det tok 12 mnd, får bare at alt er som det skal være:)

Tenkte å bestille legetime i morgen:) men fins det noen private legesenter som man kan få time på kort varsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hellu alle sammen:)

Melder meg inn selv:) positiv test i dag, ifølge mine kalkulasjoner er jeg 3+5, foreløpig termin 23 november:) jippi det tok 12 mnd, får bare at alt er som det skal være:)

Tenkte å bestille legetime i morgen:) men fins det noen private legesenter som man kan få time på kort varsel?

 

Da jeg ringte fastlege fikk jeg tilbud om å komme inn før første kontroll (som jeg fikk i uke 10) om det var noe jeg lurte på eller ville snakke om siden det er første svangerskap. Takket nei, men ble veldig pos overrasket over at de spurte. Gratulerer med en liten spire forresten ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte legen i dag 6 uker vente tid på time der.... jaja da er jeg ca i uke 11-12 en får bar smøre seg med tålmodighet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liberty: ja det var positivt:)

 

Vaggle: uff ja er lenge å vente:(

Jeg ringte legen i dag halv ett, men i dag stengte de tolv pga sykdom:( prøve igjen i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei..testet positivt 26.februar, termin 1.november. Har hatt litt ustabile sykluser, så er mulig de flytter meg til oktober ved UL, vi får se.

Førstemann også her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter mitt første barn og har termin 9 november... Håper alt går bra og at jeg snart kan senke skuldrene og kjenne på gleden jeg føler av å være gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

Da blir det forhåpentligvis novemberbaby på oss også... Litt usikker på termin, men har legetime 19 mars, så blir spennende. Har ei jente på snart 8 år nå, så er jo på tide med en til nå... Gleder meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Har testet 4 ganger nå, og kommer nok til å teste noen flere ganger. Kan ikke helt tro det.... Forventer hele tiden at jeg skal begynne å blø... Men, termin er satt til 16. november her på BIM. Jeg har ikke turt å tenke på noen legetime enda. Kanskje jeg burde det nå? Jeg er 4+4....

 

Har ventet så utrolig lenge på å bli gravid. Er 34 år snart, og dette er første gang jeg i det hele tatt får positivt på en test. Derfor tester jeg så mange ganger....

 

Gratulerer til oss alle <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :)

 

Har testet 4 ganger nå, og kommer nok til å teste noen flere ganger. Kan ikke helt tro det.... Forventer hele tiden at jeg skal begynne å blø... Men, termin er satt til 16. november her på BIM. Jeg har ikke turt å tenke på noen legetime enda. Kanskje jeg burde det nå? Jeg er 4+4....

 

Har ventet så utrolig lenge på å bli gravid. Er 34 år snart, og dette er første gang jeg i det hele tatt får positivt på en test. Derfor tester jeg så mange ganger....

 

Gratulerer til oss alle <3

 

åh så hyggelig! Jeg er 35 år og er også førstegangs! Jeg har bare testet en gang, men ble så glad at jeg har gjemt på testen. Det hender jeg sniker meg til en liten titt :)

 

Jeg har prøvd terminkalkulatoren her inne og den viser 14 november. Jeg ringte legen så fort jeg kunne og har fått time allerede til onsdag. Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, og gratulerer! En dag på overtid i dag, og en svak strek på testen indikerer det vi har håpet på i 9 måneder nå; jeg er gravid! Vi har en datter på 1 1/2 år fra før, og jeg er lykkelig for at lillemor nå skal få den største gaven vi kan gi henne! Krysser alt jeg har for at det skal gå bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! testet med CB digital 2. Mars og fikk 3+, TR skulle vært der 27 februar. antatt termin utifra tidlig ul idag er 4 November, har ei jente på snart 2 1/5 år år som også er høst barn født 3 November. Nå håper jeg hun skal får en søster eller bror. Er konstant dårlig, luktesansen er forsterket, vondt ihode og ømme pupper. alt sammen! er virkelig glad for symptomer når vårt største ønske er enda et barn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2. November her:) foreløpig i allefall til ul.. Skal til lege på torsdag, spørre om tidlig ul:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Terminkalkulatoren her inne sier 13 november, og at jeg er 5+2 i dag. Hadde en SA i feb, så det klaffet veldig fort for oss igjen. Håper det går bra denne gangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...