Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Er det noe som heter det? Hvis ikke kan jeg få skylde på det likevel? åhh jeg er så lei av å spise så mye dritt! Er hjemme med baby og har et sykt sukkersug hele tiden..nå spiste jeg nettopp en halv prinsessekake + en kopp kremet kakao og jeg er kvalm! Spiser sjokolade og godterier hver eneste dag..føler jeg må ha det fordi jeg er sliten og det gir meg et boost, men kjenner at jeg bare blir mer sliten av det, er vel blodsukkeret som hopper opp og ned..VET at det ikke er bra for meg, men bare "slutter å tenke" og spiser det likevel. Jeg er ikke overvektig, men er bekymret for hva det gjør med helsa mi og er lei av å ikke ha noe energi. Nå har jeg lyst å kutte helt ut! men tror ikke jeg greier det Det lureste er vel å ta et HELkutt fordi det er vel sukker som skaper suget? Tenker at holder jeg ut noen dager/uker så forsvinner det kanskje? Uff trenger hjelp og motivasjon.
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Ja, for de fleste forsvinner suget etter en stund hvis du kutter det helt ut. Det blir i hvertfall betraktelig mindre. For meg tok det bare noen dager før det var borte. Følte meg mye bedre i kropp og sinn. Absolutt å anbefale!
moota m storebror&lillebror Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Jeg må ofte kutte helt ut etter ferier og jul, det er nesten slik at det ikke er verd det hehe Får vondt i hodet i noen få dager og føler meg litt slapp. Så går det helt over og jeg tenker egentlig ikke på det. Dessverre er det ikke så masse som skal til før jeg kjenner suget i et par dager. Noen boller med krem, et par vafler og litt sånn var nok i helga :S Men i lengden er det verd å holde seg borte synes jeg
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Uff ja jeg må vel bare ta fatt, men jeg eier jo ikke viljestyrke og allerede har jeg bestemt og ombestemt meg ti ganger i dag..for når jeg ikke er kvalm lenger så tenker jeg at jeg KAN jo ikke slutte å spise det som jeg synes er så godt..men jeg BØR jo det! ah..fØr jeg finner motivasjonen helt og greier helt å bestemme meg så er det vel ikke vits i å prØve. HI
Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Jepp, spiser noe hver dag. Er helt desperat etter noe søtt etter middagen, og har jeg ikke noe i hus kan jeg finne på å bake noe jeg..
Tøssa Skrevet 23. februar 2012 #6 Skrevet 23. februar 2012 hvis man spiser slik at blodsukkeret holder seg stabilt, vil man få mindre cravings etter søtt... sukker er vanedannende og ikke sunt for kropp og sjel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå