Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 hjelp her var helt nytt siden sist jeg var her, vanskelig å finne frem.... jeg har en på snart 7 mnd, ammer fremdeles, men har nettop stoppet nattamming, og mindre på dagtid... har enda ikke fått igjen mensen... og nå er jeg usikker på om jeg kan være gravid igjen, glemte en pille for litt siden, men fulgte det som sto i bruksanvisningen om å bruke tilleggsprevensjon i 7 dager etter det. men hva om man da har seg noe samme uken før man har glemt? jeg har jo ingen eggløsning, eller mensen å gå etter... har begynt å få litt spenningshodepine som jeg slet mye med med forrige graviditet, ... kviser som popper frem, (noe jeg har vært uten i lang tid...) og en merkelig lyst på egg til alle måltider nesten... hjelp, hva skal jeg gjøre? annet enn åå teste da selvfølgelig, men er redd, var absolutt ikke slikt som var planlagt om det skulle skje. hvordan merker man graviditet mens man fremdeles ammer? er det noen som har råd??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå