Gå til innhold

Den stygge statistikken...


AngryBird

Anbefalte innlegg

.....har jeg desverre blitt en del av....

 

Var til privat ul tirsdag etter å ha blødd siden fredag og fikk vite at spiren takket for seg 7 uker gammel, jeg var da 11+0. Altså en MA...

Var på sykehuset og fikk ordnet opp i går :/

 

Har det etter forholdene fint, har på en måte innfunnet meg med at det ikke var meninga denne gangen.

Gidder ikke skrive mer deteljert her, men om noen vil vite mer eller vil dele/ sammenligne erfaringer er det bare å sende meg en pm :)

 

Kommer nok til å følge litt med på septembermagene likevel ;)

 

 

 

 

Et lite tips fra meg på tampen; blør du og blir usikker og redd, FORLANG at fastlegen gir deg rekvisisjon til UL. Uvissheten er helt JÆVLIG i forhold til å vite med sikkerhet enten det går ene eller andre veien. Jeg betalte for ul selv, men alle jeg snakket fra det tidsouktet synes det var helt sykt at jeg gikk så lenge uten å få hjelp. (å vente i evigheter på resultater på hcg blodprøve blir jo bare latterlig!) Hehe, liten utblåsning på slutten der....

 

Lykke til på veien videre, jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.....har jeg desverre blitt en del av....

 

Var til privat ul tirsdag etter å ha blødd siden fredag og fikk vite at spiren takket for seg 7 uker gammel, jeg var da 11+0. Altså en MA...

Var på sykehuset og fikk ordnet opp i går :/

 

Har det etter forholdene fint, har på en måte innfunnet meg med at det ikke var meninga denne gangen.

Gidder ikke skrive mer deteljert her, men om noen vil vite mer eller vil dele/ sammenligne erfaringer er det bare å sende meg en pm :)

 

Kommer nok til å følge litt med på septembermagene likevel ;)

 

 

 

 

Et lite tips fra meg på tampen; blør du og blir usikker og redd, FORLANG at fastlegen gir deg rekvisisjon til UL. Uvissheten er helt JÆVLIG i forhold til å vite med sikkerhet enten det går ene eller andre veien. Jeg betalte for ul selv, men alle jeg snakket fra det tidsouktet synes det var helt sykt at jeg gikk så lenge uten å få hjelp. (å vente i evigheter på resultater på hcg blodprøve blir jo bare latterlig!) Hehe, liten utblåsning på slutten der....

 

Lykke til på veien videre, jenter!

 

Huff - trist! Har fått samme beskjed i dag. En liten dult i magen uten hjerteslag. Var liv forrige uke, og spiren har nok takka for seg for et par dager siden. Skulle vÆre 10 i dag. Så nå er det i gang med tabletter og smertestillende :-(

 

Men jeg vil bare understreke det du sier om å forlange å bli tatt på alvor av legen! å ikke vite er det aller vÆrste, og det er ikke bra for verken mor eller barn i magen.

Lykke til videre til deg HI, håper du får det til en annen gang, og at du har noen rundt deg som tar vare på deg nå. Dette var siste forsøket vårt. Både jeg og kroppen min har fått nok.

Og lykke til alle andre - krysser fingrene for at det går bra med dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var utrolig leit å høre :( En stor klem til deg.

 

Og enig med deg; har du blødninger og ikke minst uro, så krev å få komme til UL og få sjekket opp i ting!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å

.....har jeg desverre blitt en del av....

 

Var til privat ul tirsdag etter å ha blødd siden fredag og fikk vite at spiren takket for seg 7 uker gammel, jeg var da 11+0. Altså en MA...

Var på sykehuset og fikk ordnet opp i går :/

 

Har det etter forholdene fint, har på en måte innfunnet meg med at det ikke var meninga denne gangen.

Gidder ikke skrive mer deteljert her, men om noen vil vite mer eller vil dele/ sammenligne erfaringer er det bare å sende meg en pm :)

 

Kommer nok til å følge litt med på septembermagene likevel ;)

 

 

 

 

Et lite tips fra meg på tampen; blør du og blir usikker og redd, FORLANG at fastlegen gir deg rekvisisjon til UL. Uvissheten er helt JÆVLIG i forhold til å vite med sikkerhet enten det går ene eller andre veien. Jeg betalte for ul selv, men alle jeg snakket fra det tidsouktet synes det var helt sykt at jeg gikk så lenge uten å få hjelp. (å vente i evigheter på resultater på hcg blodprøve blir jo bare latterlig!) Hehe, liten utblåsning på slutten der....

 

Lykke til på veien videre, jenter!

 

Huff - trist! Har fått samme beskjed i dag. En liten dult i magen uten hjerteslag. Var liv forrige uke, og spiren har nok takka for seg for et par dager siden. Skulle vÆre 10 i dag. Så nå er det i gang med tabletter og smertestillende :-(

 

Men jeg vil bare understreke det du sier om å forlange å bli tatt på alvor av legen! å ikke vite er det aller vÆrste, og det er ikke bra for verken mor eller barn i magen.

Lykke til videre til deg HI, håper du får det til en annen gang, og at du har noen rundt deg som tar vare på deg nå. Dette var siste forsøket vårt. Både jeg og kroppen min har fått nok.

Og lykke til alle andre - krysser fingrene for at det går bra med dere alle!

 

Huff! Trist for dere og. Jeg har liksom som trøst at det aldri ble noe barn. Lille fosteret var under en cm og så ikke ut som noen ting på det var mest sansynlig feil i celledeling.

Vi er ved godt mot og har fått grønt lys for å prøve igjen ganske snart.

Har verdens søteste to åring så jeg vet jo at vi "virker".

 

Takk for klemmer :)

 

Dette ble litt rot, skriver fra tlf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...