Anonym bruker Skrevet 23. februar 2012 #1 Skrevet 23. februar 2012 Våknet opp med gjenklistrede øyne og astmapust i dag...Allergi? Er akkurat sånn det pleier å føles i April. Nå har det jo vært mange dager med mildvær, men er det ikke litt tidlig?
karen83 Skrevet 23. februar 2012 #2 Skrevet 23. februar 2012 Sto det ikke noe om dette i avisen her om dagen? Tror det er pollen nå :/ Veit hvertfall at det er en del 'påskeblomster' som har begynt å blomstre ute alt
Himmel og hav Skrevet 23. februar 2012 #3 Skrevet 23. februar 2012 Det er ikke registrert noe enda, men jeg lurer litt på det samme som deg, for jeg har sitti oppe i natt med lungene mine... Or og hassel starter jo fra rundt nå, og det kan være store lokale forskjeller, så da er det bare å hive i seg allergipiller
Nurkfrid Skrevet 23. februar 2012 #4 Skrevet 23. februar 2012 Det er ikke registrert noe enda, men jeg lurer litt på det samme som deg, for jeg har sitti oppe i natt med lungene mine... Or og hassel starter jo fra rundt nå, og det kan være store lokale forskjeller, så da er det bare å hive i seg allergipiller Hvilke allergipiller da? Er du gravid nå?Jeg trodde ikke jeg bare kunne "hive i meg" piller nå? Fikk forrige fødsel ødelagt av allergi. Trodde jeg var ute i god tid denne gangen, men det virker jo nesten ikke sånn nå...
Himmel og hav Skrevet 23. februar 2012 #5 Skrevet 23. februar 2012 Nei, jeg er ikke gravid, så jeg hiver i meg det jeg har Men, du kan jo ta allergimedisiner når du er gravid. Snakk med legen din om hvilke som er trygge, så slipper du plagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå