Gå til innhold

Pollen allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet opp med gjenklistrede øyne og astmapust i dag...Allergi? Er akkurat sånn det pleier å føles i April. Nå har det jo vært mange dager med mildvær, men er det ikke litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sto det ikke noe om dette i avisen her om dagen? Tror det er pollen nå :/

Veit hvertfall at det er en del 'påskeblomster' som har begynt å blomstre ute alt :)

Skrevet

Det er ikke registrert noe enda, men jeg lurer litt på det samme som deg, for jeg har sitti oppe i natt med lungene mine... Or og hassel starter jo fra rundt nå, og det kan være store lokale forskjeller, så da er det bare å hive i seg allergipiller ;)

Skrevet

Det er ikke registrert noe enda, men jeg lurer litt på det samme som deg, for jeg har sitti oppe i natt med lungene mine... Or og hassel starter jo fra rundt nå, og det kan være store lokale forskjeller, så da er det bare å hive i seg allergipiller wink.png

Hvilke allergipiller da? Er du gravid nå?Jeg trodde ikke jeg bare kunne "hive i meg" piller nå? Fikk forrige fødsel ødelagt av allergi. Trodde jeg var ute i god tid denne gangen, men det virker jo nesten ikke sånn nå...

Skrevet

Nei, jeg er ikke gravid, så jeg hiver i meg det jeg har :) Men, du kan jo ta allergimedisiner når du er gravid. Snakk med legen din om hvilke som er trygge, så slipper du plagene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...