Gå til innhold

Hjelpe seg, jeg ser jo ut som om jeg er 30 uker på vei..


VinterSol+2

Anbefalte innlegg

Magen har blitt svææææær. :s

 

Jeg har hatt omgangssyken de siste ukene, så jeg har stort sett ikke fått i meg hverken vått eller tørt. Alt av bein stikker ut på kroppen. Bortsett fra foran, der har jeg fått diger mage og svæære pupper.

Mannen bare ler av meg. Denne magen er umulig å skjule hvvis jeg ikke går i digre hettegensere og baggy bukser....

 

Hha skjer'a? Jeg er etter egne beregninger ikke mer enn 9+ 2 eller noe og vi HAR vært og sjekket om det er en eller flere der inne, lol. Og det er bare en.

Spent på ul neste uke jeg, om dette bare er hormoner eller om ungen har vokst noe voldsomt eller... Hjelp...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe... måtte le litt her. Sånn har jeg det også. Har kun ei normal bukse som kan såvidt brukes. Måtte på loftet og rote frem mammabuksene mine her om dagen. Jeg gir opp å presse meg inn trange klær!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her også. Venter nr 3 nå, og er 10 fullgåtte uker i morgen. Går greit å presse kulen ned i ei dongeribukse, men det er ikke mye godt... tror jeg må bestille meg noen nye bukser på hm.. Blir så mye finere med mammabukse, enn at magen tyter over kanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...